Pages

Tuesday, January 13, 2015

LUKISAN USANG MASIH UTUH


Bismillah
Tajuk macam seram je....



Lukisan suami yang tersadai di sebalik almari usang tak silap dah bertahun lukis...terjumpa baru-baru ni...alhamdulillah tak terjejas kertas lukisan sebab di letak elok dalam plastik..
persolannya..?bila nak habiskan lukisan ni..bertahun dah...

12 comments:

  1. Berseni tangan En Jamal ye Nor.
    Cantik.. tu framekan ajelah tak payah tunggu siap

    ReplyDelete
    Replies
    1. katanya nak tacap lgi..tapi tak tau bila..nak buat tak sabar,bila dh berenti jdi mls nak sambung..lukis

      Delete
  2. tengok lukisan tuk cam orang ade background architecture (cam boss sy nyer lukisan lah tuh)..
    btul kata kak zakie..elok diframekan tuh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg ada bakat tu ummu,tapi pelukis jlnanan..hihi
      dia suka sgt pendam2 bakat dia..tapi org tau dia pandai melukis..

      Delete
  3. Replies
    1. salam kenal juga followers yg ke 360..tq

      Delete
  4. salams kak nor, berseninya hubby akak.......:)

    ReplyDelete
  5. wahhh cantik tu knor...berbakat suami knor ni...

    ReplyDelete
  6. kak nor..kreatif betul husband kak nor..jgn letak dlm almari lagi nanti ntah bila akan siap..cer papar di tempat yg sentiasa nampak nanti ada masa boleh sambung..cantik tu kalau jual pun mesti ada org beli :-)

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)