Pages

Tuesday, January 27, 2015

KU PUTEH


Bismillah



Tidak perlulah buang masa dan buang duit untuk jadi putih.Allah pandang hati yang putih.Yang penting bersih luar dan dalam...

19 comments:

  1. Aku redha di lahirkan tidak putih..taknak jadikan diri ku putih..

    ReplyDelete
  2. Hehehe betul tu KM... cukup hati kita yg putih.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. kita cuba yg terbaik utk putihkn...

      Delete
  3. Habis tu.... macamana bisness Dr Vida ni Knor hihi....
    Payah beno nak putih, nak putih.......putihkan je gambo yer Knor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi... utk sehat oklh.. tpi bersusah nk putih dh mcm tk redha plk.. kn

      Delete
  4. Wah, statement yg padu sesangat ni knor, habislah bisnes org camni, ha ha...tapi tula manusia, jarang bersyukur, tak cacat pun dah patut syukur Alhamdulillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pendapat knor saja.. maksudnya hitam atau putih tu Allah yg jadikan.. klu pkat2 nk jadi putih.. menidakkn plk hitam tu.. tgok jer ikln melayu kt tv tu, asyik menghina jer..

      tklh nk mnjatuhkn bisnes org.. lebih kpd kesihatan tu oklh.. sedih juga tgok ikln produk melayu kt tv tu... pelik2 semua..semua utk kuat sana, kuat sini, besar sana, besar sini... intimlah.. mcm tk ada kerja lain dah...

      Delete
  5. setuju dengan kak Nor..kalau muka putih tangan hitam dh nk kena cari losyen putih dari D'HERBS pulak..klau muka putih hati hitam pun x de nilai so biarlah muka gelap janji hati putih :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelh muka putih, tgn pulak hitammm... teng.. teng...

      Delete
  6. Ye betul tu kak...kalu dh gelap gosok cmana pun tak jd puteh melepak

    ReplyDelete
  7. Sental sana sental sini jangan sampai putih mata pulak kan Nor
    Ada yg tak putih tapi lebih cantik dari yg putih
    Penilaian org tak sama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sental blkg kuali pun mls kak... camner... kerja byk sgt sampai tk terbuat nk putihkn bontot kuali... uupppp..

      Delete
  8. betul tu kak...apa yang ALLAH dah bagi kat kita itulah yang terbaik..ada hikmahnya..tak payah beria ia nak putih sangat sampai sanggul terlalu tinggi hingga lupa hukum hakam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena berdamping dgn alim ulama ni... hihi

      Delete
    2. hehehe untuk kebaikkan tak salah kan kak..macam blog akak ni..salah satu yang yan mesti baca..sebab banyak ilmu dapat :-))

      Delete
  9. Haha.. sempat promote Quputeh lagi..

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)