Pages

Wednesday, March 15, 2017

TEMPAHAN REMPEYEK RAYA 2017 DITUTUP

 Assalamualaikum



Terima kasih

Wassalam 

Tuesday, February 28, 2017

TEMPAHAN REMPEYEK RAYA 2017 DIBUKA



Bismillah ar Rahman ar Rahim
Maaf semua,sukacita knor nak umumkan mulai hari ini 1.3.2017 dah buka utk Tempahan raya dan akan ditutup tempahan 1.4.2017 ..dan selepas itu tempahan tidak akan dilayan hihi๐Ÿ˜† terpulang atas budi bicara tuan badan jugalah.. nak buat tempahan boleh jer komen kat bawah ๐Ÿ˜Š"puasa pun belum dah sibuk nak berniaga!!?,oh jgn sesekali berfikiran gini ye..knor terpaksa ambil tempahan awal utk mengelakan berlaku kekacau jiwa ๐Ÿ˜‚ jiwa2 kat luar sana knor kena jaga,tak sampai hati nak menolak tempahan, walau knor dah hujung2 nyawa nak menyiapkan tempahan itewww..#dahmulaMenerimatempahanraya #rempeyekknor

Boleh juga berkunjung di IG knor..boleh DM 

Tuesday, January 17, 2017

ADUHHH..


Masih wujud ke cinnamon ni...
Uolls ok..ok jer.kn

Kawan2ku disini masih ku ingat tau...ngak bisa lupa.tambah2 yg sering dtg bertandang disini...

Untuk permulaan aku nak coret2 sikiitlah kat sini...anak2 semakin membesar,tanggungjawab juga besar,belanja juga besar...badan juga bertambah tambah besar...duit aje yg ngak besar2. ..kalau mikiran duit memang ngak jadi apa2..boleh jadi harimau jadi jadian gitu..aduhhh.

Kalau kita sukar,ada lagi yg sukar maka syukurlah kamu..
Mulut kata syukur,tapi hatinya merunggut,bisa ngak gitu..ye merunggut itu terapi jiwa..jgn kamu mukanya hari2 kerut..membebel ngak apa2..exercise mulut,awet muda..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Apa yg aku merepek ni...kau dh kenapa nor..๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ

Assalamualaikum kwn2,ingat lagi ke kat knor.





Sunday, January 8, 2017

MENERIMA TEMPAHAN REMPEYEK KACANG TANAH


2017 dah...ohhh...
Ok mulakan dgn Bismillahirrohmanirrohim

Knor masih seperti biasa,masih menerima tempahan demi tempahan. ..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah.


Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)