Pages

Thursday, January 1, 2015

KEK MURAH

Bismillah

Tempahan kek terakhir 2014..
Segala tempahan kek dan rempeyek sudah mula di buka....


Anak-anak remaja yang masih belajar takkan nak jual mahal...kita bagi murah-murah jer...sebelum ni aku jual pada ibu-ibu tunggal yang nak meraikan harijadi anak 1kg Rm40 bukan kesian tapi aku ikhlas in shaa Allah.
yelah bila kita pergi kedai kek, amboi mahalnya jangan harap nak dapat kek murah-murah lagi dah...semua nak mencekik darah...jual kek cara online pun mencanak harganya...manis melenting lenting pula tu..samaada diorang peka dengan bahan-bahan tu halal atau tak..entahlah..

 Oreo cake ke UITM Rm30 1kg

Rezeki itu di tangan Allah semakin kita ikhlas memberi kepada orang lain semakin Allah memudahkan rezeki kita. walhu'lm

p/s kek moden dan terkini ala baskin robbin n sr...no kek dulu-dulu.biar rupa paras kek hodoh tapi rasa sekali pasti nak lagi..ayat-ayat berani 2015..



7 comments:

  1. murah rezeki akak. jual kek dengan harga mampu milik
    mana nak dapat kek 1kg 30 hengget. kek oreo plak tu

    ReplyDelete
  2. janji a da sepotong utk sy kn kak hahaha

    ReplyDelete
  3. mmg murah tu ... mewah oreonya ...

    ReplyDelete
  4. kreatif kek yang unik..pasti sedap orea..

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)