Pages

Monday, October 20, 2014

Pintu Taubat

Bismillah

lately banyak sungguh anjing...
semakin pendek waktu semakin merepek orang, semoga Allah beri petunjuk.



apabila golongan liberal bersuara...
Islam semakin terhakis, tanda-tanda akhir zaman sudah semakin jelas...

13 comments:

  1. semuanya longgar dan langgar..

    ReplyDelete
  2. Itulah kan.. kat mana simpan kewarasan dan ilmu agama

    ReplyDelete
  3. kerana itulah perlunya ada saudara seislam yg saling mengingati..manusia mudah lupa, lena & terleka *()*

    ReplyDelete
  4. serius sedih & speechless.... :(

    ReplyDelete
  5. Apa yg membimbangkan murka Allah Nor. Mana perginya iman - sedih dan marah bercampur-baur..

    ReplyDelete
  6. Kak tak terucap dgn kata...huhun

    ReplyDelete
  7. Akak.. akak ada follow tak 1 blog.. tak nak tulis terang2 namanya bimbang gak saya. Dah lama tak aktif tapi sejak seminggu lbh ni mula diaktifkan semua katanya oleh anaknya. Yg pelik katanya budak, tulis pada keinsafan, pada zahir nampak mcm baik tapi guna nama ada (bap....) akak boleb tangkap tak? Menimbulkan kerisauan di hati saya juga. Umat islam aakhir zaman ni macam2.. kat sek pun kalu perhati biasa je budak melayu yg tak nak solat walaupun ditegur dan ikut kata kawan2nya kat rumah diorang tu mmg ada bela anjing.. nauzubillah

    ReplyDelete
  8. Aisy Nasiha-nti email akak apa nama blognya..konfius ni

    ReplyDelete
  9. Khai♥Rin : anies -pergi takpe kut..jgn gatai2 nak selfe dgn anjin plk ye anies...

    ReplyDelete
  10. Tulah ....kempen sehari pegang anjing pun ada...hish....takutnya...macamanalah generasi akan datang

    ReplyDelete
  11. Tulah ....kempen sehari pegang anjing pun ada...hish....takutnya...macamanalah generasi akan datang

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)