Pages

Thursday, October 16, 2014

PANDA HIDUP SENANG

Bismillah

Akhirnya tempahan Deepavali dah siap bolehlah goyang kaki lepas ni, entah boleh tahan berapa hari...paling mencabar tengah mengoreng terima msg..knor nak order peyek 5 balang...10 balang..30 balang...nak pitam rasa..
mesti kome kata rezeki alhamdulillah..ha ah memang itulah jawabannya..kena usaha kuat zaman la,bukan macam panda...


semua pelangan macam ketagih jer...ada seorang kawan knor tu,siap cakap mengidam nak makan peyek knor..tempah hari ni,nak ambil hari ni juga...yang mana mengidam tu knor ok jer...
semalam jumpa dengan pelanggan terbaru,ita namanya. ita ni silent readers blog knor..tq sudi baca sambil intai-intai kek...dan menempah..
aku asyik tersilap jer dengan ita ni..mula ingat kawan..siap tulis kat msg..ooo ita main-mainkan knor ye...rupanya ita lain...kebetulan nama sama..
lepas tu lagi sekali silap,hantar msg kat suami,terhantar kat ita..'mama pergi Tc cari barang,nanti bayar balik ye..."masa sent tu baru sedar...alamak..terus msg ita...tersilap sent..
lepas tu ita balas balik..'bocor rahsia"...
sebenarnya knor gurau dengan suami..duit knor duit knorlah,duit suami duit knor juga...heheh

kerepek daun bayam..sedap makan dengan nasi beriani..ganti papadom..ini aku saja saja buat...



13 comments:

  1. sy pun tiba2 jd ngidam jugak rempeyek knor nie..aaiiihhh bilalah nak dapat mencuba nie kang sebalang tak cukup kang...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..mmg nmpk sedap peyek knor tu..

    ReplyDelete
  3. kak nor, tempeyek daun bayam tu mengancam:):) tempeyek tempahan pon nampak sedap...huuhuhuu

    akak dok mana? kalau dekat nak jugak...hehehhehe

    ReplyDelete
  4. owhhhh... ganti papadom eh? boleh juga nka try ni!

    ReplyDelete
  5. Kerepek bayam, sedapnya.My favorite tu. Berapa sebalang ?
    Salam kenal. Datang dari blog orang sebelah - Hainom Okje.

    ReplyDelete
  6. Kalau yg mengidam tu duduk JB macam mana Nor nak hantar? Lagi-lagi kek-kek yg menggoda tu amacam? Hantarlah JB bila lagi hihi...

    Syukurlah Nor ini semua berkat dhuha yg dibuat adalah pintu rezeki setiap pagi dipohon..

    ReplyDelete
  7. Lynn Munir.gombak sahabat baru,tq dtg berziarah

    ReplyDelete
  8. Kakzakie -nti nor akan ke johor..nak jumpa kak..bawa buah tgn utk kak..apa lagi peyeklah kan..

    in sha Allah kak

    ReplyDelete
  9. Haha.....nantilah satu masa yg indah..... teringin gak nak order peyek ngan Knor....
    Eh kopok bayam tu mcm promosi jer hihi

    ReplyDelete
  10. gani papadom? ok jg tu kak...beriyani 1! ;-)

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)