Pages

Friday, September 6, 2013

Tapau

Terlebih dahulu...

Ya Allah! Permudahkan lah urusan aku untuk menziarahi Kaabah. Sesungguhnya aku tersangat teringin untuk pergi ke sana..

Amin....




beginilah bila terlalu sibuk...tapau.seorang sebungkus..sendawa sampai malam...


Dapat sahabat mcm PATRICK mesti best. Bila marah dia, dia buat tak tahu. Bila kita sedih, dia buat lawak. Bila kita happy, dia lebih happy...makan kek pun boleh buat hati senang..senang dapat penyakit.

10 comments:

  1. insyaAllah knor. moga dipermudahkan =)

    ReplyDelete
  2. knor dapat pergi haji ker..alhamdulillah..mmg bila kesibukan melampau bungkus makanan adalah jln penyelesaian paling mudah

    ReplyDelete
  3. in shaa allah, moga Allah permudahkan.
    mmg bila sibuk mmg tapau je mkn mlm.sedapnya kek!

    ReplyDelete
  4. Terlebih dahulu, aamiin2x, moga Allah makbulkan secepat mungkin hasrat Nor tu.

    Kek tu,memang menggoda selera.

    ReplyDelete
  5. Kalau berada di sana nanti, doakan kami semua dpt ke sana dgn segera..

    ReplyDelete
  6. Nak tapau makan sebenarnya lebih leceh kan Nor. Kalau masuk bekas lagi mudah tapi tapau ni tak payah cuci bekas:)

    ReplyDelete
  7. dapat gi haji ke knor taon ni
    insyaallah dipermudahkan
    :))

    ReplyDelete
  8. dak-eiza-nak minta teman2 doakan..semoga di percepatkan..dan di permudahkan..

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)