Pages

Wednesday, September 25, 2013

Makanan paling sedap di dunia


 ini aje yang sempat saya masak untuk hari ni....tapi inilah makanan yang paling sedap di dunia...bak kata Muhammad....'nak lagi ma'..



16 comments:

  1. ini pun dah kira ok..alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. saya mmg x jemu mkn telur sampai bila - bila ...

    ReplyDelete
  3. Betul tu hihi.anak2 pun suka.dah nak masak punsimple je.x jemu2 kan

    ReplyDelete
  4. kalau tak sempat masak mmg mcm ni la menu dia :-)

    ReplyDelete
  5. saya kan kak kalau apa pun yang mak saya masak mesti saya suka siap makan bertambah2 lagi. Mungkin sama ngan Muhammad jg

    ReplyDelete
  6. bapak Muhammad kata camane fulakks.,iHHks

    ReplyDelete
  7. mmg sgt sedappppp kak oiii.. mkn confirm bertambah-tambah

    ReplyDelete
  8. kak, mengidam dah saya tengok.. sebelum ni sy mengidam durian, semalam bubur pulut hitam heee

    ReplyDelete
  9. Wak Gelas™encik suami tak makan telur..so..mkn biskut je dgn kopi..

    jadilah...knor mkn tembikai je..hhu

    ReplyDelete
  10. Betullah tu. Budak-budak kat sini kalau dapat yang tu siap bertambah-tambah.

    ReplyDelete
  11. Betul Knor kadang2 telur gitu pun dah sedap banget hehe... nak masak le tengahari ni hehe

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)