Pages

Tuesday, September 3, 2013

Durian crepe berlapis

Sekarang ni dah mula datangnya musim durian..ramailah nak makan durian crepe..tapi saya tak sempat nak buat memandangkan banyak tempahan lain...ini adalah durian crepe ciptaan saya..durian crepe berlapis namanya..untuk saya makan sempatlah...untuk pelangan tak sempat-sempat...
setiap lapis saya sapu berselang seli dengan durian dan juga whipping cream..oklah nak sambung buat gubahan..


p/s petang-petang waktu buat gubahan...masa dah suntuk,sempat ke ni...pening..

Tidak usah beritahu yang itu hitam, yang itu putih...
berikan saja cahaya biar mereka menyuluhnya sendiri..

14 comments:

  1. sy jgk yg tak pernah makan durian crepe huhu

    ReplyDelete
  2. wah bestnyer cuma KA x mkn doyan... hehehe cantik header baru lagi

    ReplyDelete
  3. Belum pernah makan lagi yg jenis berlapis mcm ni.. tp dah dpt dibayang kesedapannya. :)

    ReplyDelete
  4. Sedapnya.. Boleh cuba juga buat macam ni..

    ReplyDelete
  5. Pandai betul sis gubah durian crepe terbaru...cantiknya berlapis2...teringin nak rasa mesti sedappp wauuu

    ReplyDelete
  6. wah2....cantik....mesti sedap nie...berlapis2 gitu....

    ReplyDelete
  7. saya dah boleh bayangkan camna nak buat ... thanks ya ...

    ReplyDelete
  8. yes. boleh cuba lah pasni gaya cdurian crepe yg cmni. tak payah pk nak terkoyak ke apa. hihiii :)

    ReplyDelete
  9. Bagus jugak idea kreatif tu Knor bertingkek tingkek...hehe...
    Penuh makna kata kata yg kat bawah tu knor

    ReplyDelete
  10. durian crepe knor ni cam terliur je liya tgknya hehehe... bila nk wat lagi.. nak tempah hehe

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)