Pages

Wednesday, January 9, 2013

Tak apa..


kek ni saya buat untuk muhammad di awalkan hari jadinya sebab nak sambut dengan kak adibah katanya.tarikh sebenar 23.1..tak mengapa.Muhammad nak buat kek tu tema pelangi ada awan.so saya buatkanlah..hentam-hentam aje...ikut lukisan Muhammad.


Ini kek kedua saya buat untuk muhammad.kebetulan hari tu free sangat-sangat sampai dua biji kek saya buat..


p/s dulu-dulu nak makan kek sepotong jangan harap..nak tengok kek sepotong pun susah inikan nak tengok sebiji..baru tengok aje tu..makan dah tentu-tentu tak.


10 comments:

  1. Kek yg ke2 tu mcm sedap sgt jer... ;)
    Selamat hari lahir in advance buat Muhammad... ;)

    ReplyDelete
  2. dua2 kek tu nampak sedap la kak..geramnya tgk..terliur ni..

    ReplyDelete
  3. teringin nak rase kek ke 2 tu..

    ReplyDelete
  4. menarikkkk..ni klu nmpk dpan2x mmg nk rasa ni...smbut awal la yer birthday yer... :)

    ReplyDelete
  5. bestnya akak pandai buat kek. happy birthday untuk muhammad

    ReplyDelete
  6. wah, bila la dapat mersa kek ni..
    asyik tengok makanan je..
    ehehhee

    ReplyDelete
  7. pandainya buat kek... liya tak pernah langsung buat kek...

    ReplyDelete
  8. Betul tu kadang budak ni suka tengok yang cantik cantik makan nya sikit je...kan Knor....
    Untunglah budak tu...dahlah pandai buat kek...pandai pulak decorate kek!

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)