Pages

Sunday, January 20, 2013

Ke Kem PLKN Gambang


“Ya Allah, nikmat yang kuterima atau diterima oleh seseorang di antara makhluk-Mu di pagi ini adalah dari-Mu. Maha Esa Engkau, tiada sekutu bagi-Mu. Bagi-Mu segala puji dan kepada-Mu panjatan syukur (dari seluruh makhluk-Mu)”.


isi ayam yang di ambil isinya saja bahagian dada.
rebus isi ayam angkat dan tapis.
masukan minyak zaitun,lada hitam,gula,cili sos,dan cheese.gaul ke semuanya dan buat macam di atas.

 onion dan chive wraps


 burger daging


birthday boy nak bawa kek

 duduk di bawah dangau ada kelawar sedang di buai mimpi..kami tumpang duduk aje..tak kacau pun..

 jiran sebelah..

 birthday boy ni demam pula..sudahnya potong kek aje..makan tak pun..


Jumpa budak nilah..dia pilih makan nasi berlauk ayam masak merah..

Bolehlah melawat anak-anak yang  di tempatkan di Gambang Kuantan dekat dengan Resort Sungai Semuji.waktu melawat hari ahad sahaja dari pagi hingga pukul 5 petang.perjalanan mengambil masa tiga jam, di tolak berhenti makan,tandas dan solat.boleh tahan jugalah jauhnya, jumpa pun adalah dalam satu jam..oklah tu.



22 comments:

  1. amboi....kak nor...sedapnya makanan2 tu semua...untung bila anak2 berjauhan nie....bila menjenguk macam2 hidangan di bawa...

    ReplyDelete
  2. pandainya kaknor buat semua tuh...hmmmm puas ati anak yg lama tak jumpa dpt makan air tangan maknya..

    ReplyDelete
  3. pandainya kaknor buat semua tuh...hmmmm puas ati anak yg lama tak jumpa dpt makan air tangan maknya..

    ReplyDelete
  4. Sedapnya tgk makanan tu. Sian bday boy, demam plak yer.

    ReplyDelete
  5. mcm2 mknn sdap2..sonok anknya...mklumlah dok kem xdpt mkn mskn ibu kn...ms mlwt ni jela yg bole :)

    ReplyDelete
  6. serius sedap gila chicken wrap tu..cam senang je resepi nya... tapi kalau saya nak buat sendiri mesti tak terbuat.. haiishh

    nadot.my

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah, dapat jugak akak jumpa dgn adibah yer..kesian plak dgn birthday boy demam yer..

    ReplyDelete
  8. waaah....
    kalah twister kfc kalau camtu...
    xpernah sampai gambang lagi..
    ehehehe

    ReplyDelete
  9. wah sedapnya makanan... siannya birthday boy x sihat yer...

    bestkan dpt jmp anak2..

    ReplyDelete
  10. ala kesiannya dengan adik demam ye,,kaknor yang roti tu beli yang dah siap ke?ke akak buat sendiri,,sedap nampak...ala2 kfc gitu

    ReplyDelete
  11. kesian adiknya sakit..ndak apa..yang penting dia semangat jumpa kakak dia,..harap2 dia sembuh

    ReplyDelete
  12. ooo...g PLKN upe yer...ni msuk PLKN la ni...sronokla mkn sdap time melawat.hihihi ^^

    ReplyDelete
  13. kulit wrap tu akak buat cam mana. sy suka makan tapi buat tak pandai

    ReplyDelete
  14. sedapnyaaaa makanan tuu! yumms!

    ReplyDelete
  15. suri solehah -sebenar kak beli aje..di pasaraya ada terdpt..harganya kalau tak silap rm5.90 mcm2 perasa ada..

    ReplyDelete
  16. eira eixora-kak beli di pasaraya..nak buat sendiri tak terbuat rasanya..

    ReplyDelete
  17. mesti anak happy bila mak dtg bawak makanan sedap2 kan !

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)