Pages

Tuesday, January 8, 2013

Kerabu


Sukanya...

kerabu kacang botol

kerabu mangga

ketika makan di rumah adik tempoh hari masak sama-sama makan sama-sama macam kerabu tulah..ibarat kami adik beradik bersatu hati.tak segan-segan nak bagi tau di sini..semua masakan tu sayalah... "tunjuk ajarku sifu...

13 comments:

  1. lama tak pekena kerabu tak kira la apa jenis kerabu sekalipon.wuuuuuu

    ReplyDelete
  2. sya mkn kerabu mangga je kak.. kalau kerabu tu ada taugeh confirm x mkn.. hehehe kerabu mangga xde taugeh.. err ke akak buat ada taugeh gak?

    ReplyDelete
  3. Heee... kakak kalau dapat ni Nor mahu makan berulang-ulang. Nak makan sekali sesak kan so ulanglah 2-3 jam sekali sedapnya:)

    ReplyDelete
  4. bg jela ayut kerabu apa pon,mesti rasa sedap jer..lg2x yg mangga tu..suker :)

    ReplyDelete
  5. nampak sedap...tapi PM tak makan kerabu...huhu

    ReplyDelete
  6. sedapnya kerabu....lama jugalah yan tak buat kerabu nie.....

    ReplyDelete
  7. feveret kerabu mangga tu...
    kalau ada kerabu perut lagi sedap..
    ehehehehe

    ReplyDelete
  8. hemmm nampak sedap ni kerabunya...

    ReplyDelete
  9. dahlama xmkn nasik kerabu.. selalu beli kat pasar malam je.. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)