Pages

Tuesday, March 24, 2015

LAMA DAH TAK MANDI...!

Bismillah

Kasi mandi ini benda dah macam kambing lama dah tak mandi..satu-satu perkhidmatan servis cuci-cuci terbaik dan terpantas di Sentul raya...nak cuci kat sini memang beraturlah kereta...sebab diorang cuci penuh kesungguhan memang tak cari tempat lain dah....

 yang bestnya kita duk dalam sejuk jer....

Dah siap...
Inilah satu-satunya hadiah dari en somi buat aku....banyak jasanya dah.

16 comments:

  1. Itu dia dah berkilat Nor.
    Nak memandu pun boleh senyum puas ni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekejap jer tu kilatnya kak...mls nk gi cuci..nti tggl plk ctnya di sental atok bangla..tu

      Delete
  2. rajin KM pi cuci..suami acik pulak kata.jangan selalu cuci kete nanti cat nipis.atau pun..elok2 tak hujan..kalau dia cuci kereta..nanti mesti hujan turun..rugi je cuci dah kotor balik..katanya
    .cantik beno alasannya bila acik kata kereta dah kotor sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah btuul tu kdg cuci, ptg hujan...gelak jerlh...
      tpi kt dlm tu semak sgt dgn pasir..berbdk tk reti nk hntak kaki kt luar dulu, mknan pun dh berseph kt dlm...

      Delete
  3. kereta yan pun dh lma x mandi...biasa hubby yan cuci sendiri je:-))

    ReplyDelete
  4. berkilat kilat Kenari tu!
    hahaha..

    Saya suka Kenari ni...teringin nak beli satu,buat koleksi..kereta dia unik..

    ReplyDelete
  5. Ingatkan Kak Nor yg dah lama tak mandi tadi. Terperanjat saya.
    Hadiah dari suami ,memang sgt berharga buat kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knor pun mcm bau kambing gak ni...hihi

      Delete
  6. Di mana suara burung kenari
    DI SITU di tempat dialah mandi

    Bukan senang nak cari tempat yg memuaskan hati untuk cuci-cuci

    ReplyDelete
  7. hahaha.. mmg ingat kak nor yg lama tak mandi.... amboi kemain bersinar kete tu naik berpinao mata hah...

    ReplyDelete
  8. hitam tetap menawan...yg pcl ada tu pon menawan walauponn...

    ReplyDelete
  9. Hihi....ingat tuannya yg tak mandi tadi.....
    Alhamdulilah.... laki manalah tak sayang bini....hihi

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)