Pages

Monday, March 2, 2015

CINTA SIPEMBERI

Bismillah

Hadiah yang terbaik datang dari hati bukan dari dompet...
hargailah nilai keikhlasan seseorang berbanding nilai kemewahan yang ditampilkan...
seorang ibu tidak mampu memasak sedap seperti restoran mewah tapi ikan goreng mereka sangat ikhlas
kau akan nampak luasnya cinta pemberi...
Ini jer yang mampu saya sediakan buat suami sempena hari lahirnya baru-baru ini...tq bang sebab jadi Imam kami semua mama dan anak-anak.

 Rumah kembali sunyi...

19 comments:

  1. K. Nor kata masakan biasa
    Saya tgok itu makanan taraf hotel 5 Bintang

    K.Nor dah tanya
    Yg saya masak hari tu
    Asam pedas telur ikan mayung
    Satu lagi goreng utk anak yg tak tahan pedas

    ReplyDelete
    Replies
    1. isshh tak adalah...kek air tgn..taklah berbintangnya..

      oo dah agak,mcm telur ikan..knor pun suka juga telur ikan mayong,tapi susah nak jumpa...

      Delete
  2. masakan ibu walaupun telur goreng..tetap terasa sedapnya...

    selamat ulang tahun untuk suami akak...murah rezeki dan diberi kesihatan yang baik2..amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq yanti..
      ha ah telur goreng pun sdpppkan..

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Itulah indahnya nilai kasih dan sayang yg dikurniakan Allah buat kita manusia
    Tak kiralah mak/ayah/anak dsb andai dibuat dgn rasa kasih sayang dan ikhlas ada keindahan menyelinap dlm diri pastinya.

    Happy belated birthday buat en Jamal.

    ReplyDelete
  5. ooo birthday suami kak nor rupanya... happy belated birthday

    ReplyDelete
  6. p/s aritu blk kg try resepi rempeyek akk tu...hahaha hangus legam bla sy buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ker...api kuat sgt tu..nak cpt msk ye...
      terlbih remph ratus,atau terlbih gula boleh juga mgundang hanggus hitamnya...

      Delete
  7. so sweet..... se sweet keknya, Alhamdulillah moga ikatan itu kekal ke Jannah

    ReplyDelete
  8. waduh makk aihh cukup menyelerakan, epi besday utk somi akak juga yer.. semoga berjaya dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  9. sedapnya... terasa keikhlasan nya... sambutan anniversary dan besday tak perlu nak sambut hebat2... cukup dengan orang yang tersayang jer

    ReplyDelete
  10. Sedapnya K.Nor!!!!.
    Menci tau.. Esok kena cari gak kek.

    ReplyDelete
  11. sedapnya kek ni...bila masak penuh dengan rasa ikhlas...mesti sedap

    ReplyDelete
  12. Untunglah dpt isteri pandai buat kek...... pandai buat rempeyek hihi....ini pak Jilap dpt bini buat hape pun tak menjadi hihi...
    Sannah Helwah buat suami mu Knor...yg ke berapa Knor?

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)