Pages

Wednesday, April 1, 2015

RAHSIA HATI

Bismillah

Mama bangga akan kamu semua anak-anakku...Rajin solat, rajin belajar, rajin mengaji,rajin menghafaz...rajin tolong mama buat kerja rumah..pantang suruh berebut nak tolong..Mama dengan ayah baring tanpa bantal berlari Muhammad dengan Iman ambil bantal...dalam hati "terima kasih Ya Allah' kadang tu sampai naik malu dengan anak-anak sebab selalu juga marah-marah diorang...diorang tak kisah langsung dengan ammarah aku..diorang tetap baik dan rajin....

Mama dengan ayah tau Iman kuat

Hari ni Iman tak pergi sekolah sebab ..semput,batuk dan demam...kalau ikutkan dia memang tak nak ponteng sekolah..dah seminggu juga tak mengaji sebab mulut juga ada ulser..susah nak makan,susah nak bercakap sakit katanya..tapi bila sembuh aje ulser mulut hinggap pula batuk dan diikuti semput..
setakat ulser mulut boleh pergi sekolah lagi tapi kalau semput agak susahlah sikit..sebab kelas iman tingkat paling atas...

 kuih sagu gula melaka 
air tangan adibah masa balik cuti sabtu lepas


Allah bagi kemudahan dalam hidup kita kerana Allah tahu niat kita, rahsia hati hanya Allah yang tahu malaikat pun tak tahu...
- Salimah Salim -

22 comments:

  1. Sedap pulak tengok sagu gula melaka tu KM..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah nikmatnya punyai anak soleh n solehah..semoga cepat sembuh yer Iman..

    ReplyDelete
  3. Allahuakbar...seronok membaca. Allahamdulillah berjaya didik anak2 menjadi anak2 yang baik moga mereka istiqomah dalam berbakti kepada kedua ibu-bapa.

    ReplyDelete
  4. Moga Iman cepat sembuh...
    Ada guna inhaler ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ada coklat dan biru...bekal hari2 doc..

      Delete
  5. kesian iman...moga iman cepat sembuh dan kembali aktif :-))

    ReplyDelete
  6. SEMOGA Iman cept sembuh ya maktok doa kan, Iman anak solehah mesti ALLAH tolong insya ALLAH

    ReplyDelete
  7. SEMOGA Iman cept sembuh ya maktok doa kan, Iman anak solehah mesti ALLAH tolong insya ALLAH

    ReplyDelete
  8. moga Iman cepat sembuh n tabah ngan ujian Allah ye nak...pandainya adibah masak kuih sagu tuh..acik pun tak reti..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Ummu

      Belajar yg mudah dulu...hihi

      Delete
  9. Alhamdulillah...berkat didikan ibu ayah..yg tak jemu2 mendoakan kebaikan buat anak2

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)