Pages

Thursday, April 2, 2015

TEMPAHAN REMPEYEK RAYA 2015 TELAH DIBUKA

Bismillah

Assalamualaikum sahabat yang dimuliakan....
Semoga Jum'at penuh barakah...
Insyaallah....

Hari ini nak buat pengumuman PENTING bahawasanya TEMPAHAN REMPEYEK RAYA 2015 TELAH DIBUKA tempahan akan ditutup seminggu puasa.
Maaf puasa pun belum lagi..kan dah nak promo bisnes, apa nak buat ....tangan ada dua jer....
Untuk makluman juga ada RM ada BARANG..buanglah tabiat buruk-buruk tu ye....setitik peluh aku adalah ibarat sekeping rempeyek...

Penghantaran percuma
Tiada GST
Tempahan akan diterima seminggu sebelum raya
Delivery minimum 5 balang


Rasulullah Solallahu A’laihi Wasalam bersabda :“Bayarlah upah kepada pekerjamu sebelum kering peluhnya”
(Riwayat Ibnu Majah dan Tabrani)



12 comments:

  1. waalikmusalam Nor, wah awal nya dah buka tempahan ya kalau dkt boleh tempah ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena bt awal Noor..selalunya jam..hihi

      Delete
  2. Ada GST tak KM ehe...
    Tengok sedap tu KM, boleh tempah tu.. KM tinggal dimana ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada GST yati
      knor tggl di gombak bleh hubungi knor bila2 pun

      Delete
  3. Ini baru kata advance and efficient Nor.
    Memang dah kena war-warkan dari sekarang.

    ReplyDelete
  4. alhamdullilah kak .. semoga murah rezeki

    ReplyDelete
  5. Canana nak tempah ni km acik nak sebelum puasa pun tak puas anak2 mkn

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tempah sblum puasa pun boleh acik...

      Delete
  6. Good!!. No GST.
    Moga business terus maju K.Nor.

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)