Pages

Saturday, June 28, 2014

MEMBORONG KURMA DI ZAM-ZAM TRADING SDB BHD


Assalamualaikum.




Kepada pemborong yang berminat untuk memborong kurma,boleh cari di alamat ini..n3 ini tidak berbayar..
oleh kerana aku sering memborong di sini setiap tahun tidak ada salahnya aku berkongsi dengan anda semua..keyword n3 yang lepas pun mencanak tiba-tiba..


kepada pemanggil tempoh hari ini aku sertakan alamatnya anda boleh berkunjung di sini..

Zam-zam Trading sdn bhd
No 8 jalan Tib 1/19 Taman Industri Bolton Batu Caves Sel.












kita layan aje gambar-gambar yang sempat di candib..
harga satu karton Rm120,Rm110,Rm105 tengok pada jenama kurma itu sendiri...

beli sekotak dua juga boleh..kadar Rm9 dan Rm10..yang timbang juga ada..

Kurma-kurma yang ada di sini semuanya segar-segar belaka...seperti kurma najwa dan dll..
terdapat juga cuka kurma,butter pitaschio, kekacang,madu,kordial berbagai rasa..lai..lai..cepat-cepat memborong..

















 kekacang...buah tinn dan jeruk buah zaitun..





















Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya:" Sedekah yang paling utama adalah sedekah pada bulan Ramadhan.”

Riwayat at- Tirmidzi


Abu Darda’ Rodhiyallohu ‘Anhu mengatakan:

“Tiga perkara yang aku cintai sementara manusia membencinya; kemiskinan, sakit dan kematian.

Aku mencintai kemiskinan kerana (menimbulkan) rasa tawadhu’ kepada Robb-ku, aku mencintai kematian kerana kerinduan kepada Robb-ku, aku mencintai sakit kerana (merupakan) penghapus kesalahan-kesalahanku"

Wassalam.



10 comments:

  1. Memang menjadi tugas kita utk mempromosikan produk2 "saudara seislam" kita. Walau tak berbayar, pasti Allah "bayar" nanti... inshaallah.

    ReplyDelete
  2. Wah.. ni nampak macam Mahnaz juga. Saya beli di Mahnaz sebab dekat. Jumaat hari tu, tak leh masuk betapa ramaianya orang.

    ReplyDelete
  3. Wah nampak segar-segar kurma itu
    Yg ni bukan Yusof Taiyob ya..?

    makanan sunnah elok diamalkan kan K.Nor

    ReplyDelete
  4. baru ingat. kami belum beli lg kurma.

    ReplyDelete
  5. Alamak..jauhnya kat Batu Cave...

    ReplyDelete
  6. nikmatnya dapat kurma segar begitu..apapun ttp syukur ngan kurma kering yg kami dapat kat sini..:)

    ReplyDelete
  7. Salam 1 Ramadan Nor...

    waa macam2 kurma ada, ummi kalau sahur pun suka makan kurma, bertenaga keesokan harinya.

    ReplyDelete
  8. Menarik juga tu akak. Mesti murah-murahkan.. nak kena pergi juga macam ni.

    ReplyDelete
  9. wahhh banyak pilihan tu...bagus Knor...promote untuk org seagama kita...

    ReplyDelete
  10. Jauh pulak nak ke Gombak tu Knor.... cari kat Bangi jerlah hehe

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)