Pages

Sunday, June 8, 2014

HIJAB ARIASOFFEA


Bila anakanda Iman suka berfesyen..
siap bagi nama hijab Ariasoffea...mama suka...
bergaya dengan tudung Rm10...
perintah Allah wajib di patuhi...tak perlu tudung mahal-mahal...Allah tak suruh pun pakai tudung mahal-mahal...


Jauh lagi masyarakat daripada agama,maka dakwah wajib dipacu...

"Berhijab belum tentu baik imannya"  ye betul...tetapi wanita yang baik iman sudah pasti berhijab bukan?"Menutup aurat bukan jaminan tak berbuat dosa" - tapi sedarkah kita menutup aurat sudah pasti mengurangi dosa dan juga menggugurkan dosa kewajipan menutup aurat tersebut.
"Berhijab tidak menjamin selalu dekat dengan Allah" - tetapi yang pasti ia akan membuatkan diri si pemakai lebih kuat untuk ingin mendekati Allah..
Tidak keterlaluan dan sentiasa bersederhana dalam segala hal...

Model:Iman
Foto:Aku
Stylist:Adibah






8 comments:

  1. Wah!. Pandainya dia menggayakan tudung2 tu. Pelbagai style. Cantik!

    ReplyDelete
  2. pandai dia bergaya yea, mesti maknya pun pandai bergaya kan ;)

    ReplyDelete
  3. Usahasama 3 beranak yang berjaya ni. Ai boleh usahaka bisnes tudung online ni Knor. Mana tahu kot rezki Iman jadi berjaya macam Ika Radiusite. Untung tu jutawan muda.

    ReplyDelete
  4. amboiii adibah... dah mcm stylist da ni ;-)

    ReplyDelete
  5. Comel adibah.... pandai dia menggayakan....Si TLBD tu tak suka pakai tudung pesen gini Knor....geram nengoknya, yg dia suka pakai tudung bawal warna satu tu ajelah....hitam!

    ReplyDelete
  6. Hainom OKje-ni iman, bkn adibah hainom..

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)