Pages

Friday, August 2, 2013

Membeli sambil menderma


kerepek yang sangat lazat membeli sambil menderma...nama pun sama resepi kak Nor...tapi bukan saya ye..saya cuma membeli..


p/s teringat masa dulu saya antara anak yatim piatu yang memerlukan simpati dan bantuan..

13 comments:

  1. sedap nampaknya biskut nie..apa namanya yer...baguslah menyelam sambil minum air kan..

    ReplyDelete
  2. nampak sedap je, menggoda tgh2 puasa ni bila tgk....hihihi perut dah berbunyi....

    ReplyDelete
  3. AHMAD AFIQ- ha ah mmg rasa mcm serbuk yg ada kat potato chip tu..pandai:)

    ReplyDelete
  4. ni biskut ke kerepek kak?mcm nmpk kerepek...tp ap pon mereka bt dgn car ayg btul bkn hanya sekadar meminta2x...

    ReplyDelete
  5. cam dpt idea lak bila nampak kueh nih ... maka saya sgt bersyukur masih ada org tua wpun hidup x senang mana satu masa dulu ...

    ReplyDelete
  6. Raya tahun lepas saya rajin buat kerepek ni sendiri... raya tahun ni tak tahu lagi nak buat ke tidak... vitamin M dah banyak sangat

    ReplyDelete
  7. konsep menjual yang bagus kan kak...

    ReplyDelete
  8. Oh...dulu K.Nor anak yatim piatu...
    kesian, tapi dulu2 bantuan dan derma kurang sangat
    Masa tu orang ramai belum tahu sangat nak menderma, lagi pun masing2 masa tu susah kan

    ReplyDelete
  9. Hi Knor, nice krepeks. I have not eaten these before.
    Good for watching TV....ha ha.
    Here's wishing you happy holidays and selamat hari raya.
    Keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete
  10. Pengagihan yg cantik Nor. Di sini yg membeli dapat merasa, yg menjual dpt rezeki tapi di celah-celah itu ada asnaf mendapat haknya..

    Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari kakak. Hari ini kakak last kerja..

    ReplyDelete
  11. Besar pahalanya kan Knor ....sambil dapat mengunyah

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)