Pages

Friday, July 19, 2013

Rempeyek knor laris



Hari ni berehat sepenuhnya dari aktiviti mengoreng, tempahan mencecah puluhan balang dan keratusan, mampukah saya?nak dapat kualiti yang baik harus berehat sekejap....mungkin tempahan juga akan di tutup sementara,memandangkan bukan keluaran dari kilang,produk dari rumah aje,homemade....kita buat setakat yang termampu....

tanpa kacang juga mendapat sambutan

21 comments:

  1. Limpahan rezeki dibulan ramadhan Allah berikan Nor. Kakak kalau dekat nak sangat merasa airtangan Nor tau:)

    Rehatlah seketika Nor.. simpan tenaga utk yg lain.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...dok terbayang2 kesedapan rempeyek tuh..:)

    ReplyDelete
  3. nampak sedap... suka yang xde kacang.. :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.rezeki tu.berehat jap kan...hihi

    ReplyDelete
  5. Memang terserlah keranggupannya tu KNor.

    ReplyDelete
  6. Teruskan dan tahniah.
    Raya nanti boleh rehat.

    ReplyDelete
  7. rezeki2..tahniah


    jom layan Uptown Tmn Selat Butterworth.http://www.gilamodified.com/2013/07/audioshow-uptown-taman-selat.html

    ReplyDelete
  8. sedapnya rempeyek...rezeki di bulan ramadhan..

    ReplyDelete
  9. mesti sedap tuh..?? akak ada ambik tempahan lagi ke..?? akak duduk mana ek??

    ReplyDelete
  10. Bestnya Nor, ummi suka rempeyek, kalau ikut hati nak order tapi jauh juga nak pergi ambil kat rumah Nor tu.

    ReplyDelete
  11. Papa Mifz -terima tempahan hingga dua minggu sblum raya..knor tinggal di gombak..

    ReplyDelete
  12. ummiross -seblum ni ada aje hantar melalui pos..tapi tak nak ambil risiko sampai kat tgn pelangan peyeknya hancur.

    boleh aje kalau nak tempah..half2 way pun ok..

    ReplyDelete
  13. Rasa mcm teringin ni buat sendiri Knor yg tak berkacang tu!

    ReplyDelete
  14. hainom OKje -ye okje..ada yang takut jerawat hinggap..banyak juga yg tempah tanpa kacang..

    ada juga yang tempah kosong..tak ada ikan bilis,tak ada kacang..kualiti pada tepung tu yg sedap bukan pada banyaknya kacang atau ikan bilis..sbb tu rasa sekali nak berkali2..cubalah dulu..

    ReplyDelete
  15. tahniah...tengok pun memang sedap..sayangnya puasa nie...

    ReplyDelete
  16. feveret daku.. ;)

    psstt: betullah.. lama jugak tak singgah kat sini.. :(

    ReplyDelete
  17. kite suka tumpi ! rempeyek ni kureng sikit. kihkih

    ReplyDelete
  18. Sedaaaappp! ritu bawak balik sabah, letak dalam kargo, hancur :( tapi sedap jugak haha!

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)