Pages

Thursday, June 21, 2012

Tempahan dari teman blogger..

Assalamualaikum

 Pertama kali teman blogger menempah kek,dan pertama kali juga bersua muka..manis orangnya.

Inilah dia kek yang di tempah oleh teman blogger, Annies,khas untuk adik-adiknya  untuk makan beradab,kata Annies dua pasangan akan di sandingkan serentak,jimat sikit kan.Harap-harap Annies sukalah.Kak nak ucapkan selamat pengantin baru semoga kekal hingga ke anak cucu,tunggu  giliran Annies pulak.

Dan muffin akan di letakkan di sekeliling kek..bijak juga idea Annies ni...


Sempat juga annies bagi saya sesuatu

Buku-buku yang comel dan sangat bermanfaat.Terima kasih annies.

Wassalam

14 comments:

  1. jilat bibir + telan liur sekejap menengoknya.. ;)

    ReplyDelete
  2. kalau sya tempah mcm mana plak akak nk hantar kan? hehehe

    ReplyDelete
  3. alahai tergoda i... emm tak sabar nak membaking lagii

    ReplyDelete
  4. wahhh, bestnya kak.. kalau saya jauh nun d Sabah ni boleh mohon tempahan juga ye.. ehehehe

    ReplyDelete
  5. Annies pandai cari tempat menempah dan yg tukang buat kek itu pun bijak juga meangatur susun - kalau kakak dekat mesti kaak pun macam Annies juga.

    Pemberian dari Annies itu pun best:)

    ReplyDelete
  6. MAY -rm3.50,tgok pd saiz muffin,ada yg rm2.80.

    ReplyDelete
  7. akk dok mane eh? ambik tempahan jgk rupanye :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, rakan bertambah
    Perniagaan berkembang.
    Semoga terus maju.

    ReplyDelete
  9. Santri T.P.I.N.I ,Mat Som..terima kasih .alhamdulillah.

    ReplyDelete
  10. bolehlah akak belanja muffin 2,3 ketul. heheee

    ReplyDelete
  11. wahhhh, org pandai masak macam² ni mmg untung. hehe.

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)