Pages

Wednesday, January 4, 2012

Muhammad yang kreatif..






 Inilah hobi saya..





Dah ke tadika..
23.01.2012 genap lima tahun..
  Muhammad.

17 comments:

  1. hobi muhammad ke? wahh... kreatifnya!

    ReplyDelete
  2. dulu kecik 2saya suka main ni jugak..heheh

    ReplyDelete
  3. bagus idea ni utk membiasakan kanak2 dengan pergerakan kinstetik... lepas ni bole ajar Muhammad cara pegang pensil dgn betul plak kan.. ehe

    ReplyDelete
  4. Tahniah Norihan, Muhammad boleh membina bentuk2 yg inovatif.

    Saya cadangkan, Puan cari tajuk dlm Youtube tentang perkara di atas, banyak dlm bahasa inggeris,

    Insya Allah, Muhammad akan lebih suka dgn bentuk-bentuk baru, kerana dlm tayangan itu ditunjukkan step by step.

    ReplyDelete
  5. hebak mung hebat!
    tingat ms kecik2 dulu sy pon suka main benda ni...
    mmm ntah mn la pergi nyer permainan2 sy ni...

    ReplyDelete
  6. nama yg bagus....org nye pun kreatif....smga Allah terus pelihara :)

    ReplyDelete
  7. Gen2Merah-tq..sebenarnya banyak lg yg dia boleh buat kapal terbang,jet,kereta,yg kita tak boleh buat,dia boleh buat..termasuklah istana..


    MAT SOM -TQ,ok nnti cari cari..

    ReplyDelete
  8. Bulan Syurga Firdausi..nama yg bagus..yang terpuji..

    ReplyDelete
  9. teringat masa kecik main nie..hehe..moga muhammad berjaya capai cita2 die..

    ReplyDelete
  10. bagus bg anak2 main lego ni, bg minda lebih kreatif...

    ReplyDelete
  11. haha..comel2....dulu kecik2 ade men gak bene alah tu..;)

    ReplyDelete
  12. teringat zaman kecil ku men lego..weee..sekolah dah anak akak..:)

    ReplyDelete
  13. anak saya main benda ni sejak umur 2 tahun..dan sampai sekarang inilah mainan dia yang paling dia sayang.tak pernah jemu main sampai sekarang..anak saya sebaya la dengan
    muhammad..

    ReplyDelete
  14. anak saya main benda ni sejak umur 2 tahun..dan sampai sekarang inilah mainan dia yang paling dia sayang.tak pernah jemu main sampai sekarang..anak saya sebaya la dengan
    muhammad..

    ReplyDelete
  15. lego baik untuk perkembangan minda kanak2 kan kak...

    dulu kecik2 saya main lego la, buat robot lebih kurang macam Muhammad buat...hihihi..

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)