Pages

Tuesday, January 24, 2012

Selepas sakit...

Assalamualaikum.

 Pertunangan adik pcl,inilah bonda PCL merangkap kakak saya la tu..

Hantaran dari pihak lelaki.

Hidangan yang
di jamu untuk kami,masakan kampung..
 Pertunangan anak kakak ,hari isnin,selang sehari selepas adik pcl.



Hantaran dari pihak perempuan.

Hidangannya..





Wassalam.



15 comments:

  1. oooo tahniah buat yang bertunang, moga dirahmati dan kekal sehingga ke jinjang pelamin...

    adik akak 2 orang majlis sambut menantu 4.2.12 ni.. majlis akadnya tahun lepas 11.11.11... masing2 pilih tarikh tu..

    ReplyDelete
  2. Tahniah wat keduanya..cantik..dah jd tunangan org...akak pekaba?da sihat?

    ReplyDelete
  3. SELAMAT KEMBALI SIHAT DAN SELAMAT MENERIMA BAKAL SAUDARA YANG BARU.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah,saya dah sehat..saya ni orang penting utk perkara2 di atas..hehe perasan la pulak..

    dengar aje saya tak sehat..sibuk la kakak mengecall saya..dtg le..dtg le..sapa nak buat itu ini..

    terima kasih pada rakan2,yg sentiasa sudi dtg sini..walaupun belum berkesempatan lagi utk menjenguk kalian..saya pasti dtg nanti..walaupun saya sipi2 aje..

    ReplyDelete
  5. tahniah!
    x nmpk la muka bakal pengantin...


    hrp akk kembali sembuh seperti sedia kala

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...akak da sht :) mmm alhamdulillah smga Allah terus bantu anak buah akak tu bina masjid :)

    ReplyDelete
  7. tahniah untuk mereka dari kami sekeluarga...

    ReplyDelete
  8. owh bonda ku ada di situ, tp tak dpt tgk wajah bakal adik ipar...cinnamon sempat interview tak ? haha, sedap lauk kampung tu..ada sambal petai !

    Si Juju punya hantaran tu mesti kreativiti dari cannamon...mavelous lah !!

    thnks turut serta di sana walaupun tak berapa sihat.

    ReplyDelete
  9. aimaniman-tahniah juga utk anak2 kakaknya juga ye..tq


    Tiramesu Fatema-tq tf,alhamdulillah..

    Queen Teratal-nampaknya mcm tu la quenn..

    ReplyDelete
  10. Mat Som-terima kasih Mat Som..


    KhaiRin Anies-tq..anies


    Bulan Syurga Firdausi-tq adik..alhamdulillah..nti giliran adk pulak ye..

    Kazman & Sue-tq..

    {PCL]-sempat senyum2 aje..bakal adik ipar malu-malu..juju punya hantaran tu..ada la sikit2..isi dlm tu ada juga yang agh buat..masakan kat rmh juju tu di msak oleh pakar le..lauk tak cukup..nasib baik ada laut tambahan,jemputan mcm kenduri kawin..ada pcl mesti mkn tambah2..mmg sedap..saudara kita semua mkn ulang2..tu yg tak cukup tu..hehehe

    ReplyDelete
  11. tahniah pada yang bertunang... :)


    *tak nampak muka yang bertunang tu sangat...hehe

    ReplyDelete
  12. Tahniah.. bakal dapat ahli keluarga baru...

    ReplyDelete
  13. tahniah buat bakal pengantin...

    alahai, bila saya plak ni kak..hihi...

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)