Pages

Tuesday, January 5, 2016

BISNES BARU


Boleh bah kalau kau....

 Green tea with vanilla ice cream
 Watermelon juice with vanilla ice cream
  Manggo juice with vanilla ice cream

  Lemon tea with honey
Bandung with vanilla ice cream


In shaa Allah bisnes baru,misi baru..siap dgn pakej set lunch..untuk pekerja2 yg tak sempat nak beli..malas, yg macam putri lilin,tak tahan panas dan yg berduitlah..order akan diambil 4 hari sebelum ..menu akan di edar...tunggu.!!!

Setiap hari berlainan menu
Menu kampung dgn ulaman n macam2 lagi..tiba2 perut laparr ni..

Korang tak lapar ke??

Lokasi akan diberitahu...

23 comments:

  1. Sejuk tekak tengok, menu authentic tu menyelerakan.. yang sama penting brandkan senang nak ingat..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Sejuk tekak anum..di kla pnss terik ni..

      Delete
  3. Wah.. tahniah Knor..semakin berkembang nampaknya bisnes akak.. moga bertambah keberkatan dan diberikan kesihatan yang baik ya.. tgu msj saya.. ada hal

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah aisyh.
      Tq..amen

      Dh dpt msg mu dear..tq

      Delete
  4. Replies
    1. Ok anies
      Boleh jdi pelangan tetappp dgn kwn2 mu...hihi

      Delete
  5. Wah penampilan blog baru ni KM..
    Cantik dengan bunga-bungaan..

    Good luck KM..
    Lokasinya dimana tu..
    Boleh Delivery ye KM..
    Bila nak on tu ?
    Dah teruja nak cuba ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq yati..
      In shaa Allah
      Delivery yai..
      Kawasan dkt2 rmh. Knor jer kut..kwsn gombak.

      Delete
  6. Semoga sukses dengan bisnes baju.. Salam perkenalan dari saya.

    ReplyDelete
  7. Wawasan yang terbaik ni Nor
    Semakin ramai org kita yg berani, gigih dan berjaya macam Nor ni.
    Kakak doakan semoga permulaan ini akan terus berkembang dan maju. Amiin.

    ReplyDelete
  8. Assalam..singgah sini. Nampak jus tu sedap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam zaiton
      Tqvm sudi berkunjung..
      Nti knor ziarah ye..

      Delete
  9. Replies
    1. Tahniah knor, best sgt kalo dpt berbisnes mcm ni, geliga betul otak bisnes knor ni, jus tu nmpk sungguh2 wowww..

      Delete
    2. Terima kasih PMDR n ustazah azimah..in shaa Allah doakan yg baik2 sajer ye....

      Jus tu mmg sodap boleh bt sendiri juga dear azimah..

      Delete
  10. Memang tepat pada masanya bisnes minuman sejuk muncul..musim hujan baru saja berlalu..kini musim panas terik...semoga sukses ya! :)

    ReplyDelete
  11. Kagumlah dengan Knor yg rajin bisnes ni...teringin nak berbisnes gitu. Tp kalau sesorang mcm kelam kabut jee, kang apa pun tak jadi haha

    ReplyDelete
  12. sedapnyaa akak.. green tea campur vanilla paling tak tahan, favourite tuu

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)