Pages

Sunday, December 22, 2013

Engagement cake

Bismillaah ArRahman ArRahim...




 rainbow cupcakes
 fondant cupcakes
 Berehat di Hotel Equatorial Penang..
cuti-cuti pun kena tazkirah..

22 comments:

  1. Lawanya kek akak ni.. majlis tunang siapa ni?

    ReplyDelete
  2. cantiknya kak...pandai buat dan deko kek

    ReplyDelete
  3. Wow!!!, Menawannya kek tu Nor, memang berbakat Nor ni.
    Bagus tu Nor, tazkirah di mana-mana.

    ReplyDelete
  4. Salam singgah dan follow sini...

    Menarik dan cantik kek-kek tu...

    ReplyDelete
  5. Selamat bercuti K.NOR dan famili
    Alhamdulillah

    ReplyDelete
  6. yg fundake cake pling saya suka deko dia..snang crita semua lawa la sis :)

    ReplyDelete
  7. Beruntung ada yg mahu memberi tazkirah Nor. Tak perlu tunggu masa yg penting selagi ada peluang kerana kita makan pun tiap hari dan mati pun tak tunggu masa bila...

    ReplyDelete
  8. Sampai lupa nak cakap kek yg menggoda mata kakak tu.

    Dapt seketul jadilah hihi..

    ReplyDelete
  9. Siapkan tempahan sebelum bercuti kan... alhamdulillah... cantik kek nya... terasa kesedapan kek haritu

    ReplyDelete
  10. cantiklah decoration kek akak,banyak tu tempahan kek musim pengantin kan kaknor,
    pi bercuti kemana tu ?

    ReplyDelete
  11. Roha-musim org tunang,dgn kawin...

    bercuti kt penang..saja jer.

    ReplyDelete
  12. Anak yg dah biasa ditazkirah mmg ketagih knor...hehe elok sangatlah tu....santapan rohani namanya

    ReplyDelete
  13. Nampak sedap kek tu..decoration pun menarik :)

    ReplyDelete
  14. KEK APE NI KAK... CANTIKNYA DAN NAMPAK GEBU...

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)