Pages

Wednesday, December 18, 2013

SYUKUR


Bismillaah ArRahman ArRahim...

Terima kasih kerana berkunjung ke sini..

Alhamdulillah sibuk dengan tempahan rempeyek..inilah rezeki yang Allah limpahkan kepada hambanya..tuntutan duniawi...untuk mencari sesuap nasi..berbaki menyudahkan tempahan kek pertunangan..akan aku bereskan jua...
mendapat 5A dalam upsr
mendapat tawaran ke asrama Sains Selangor,tapi azhan menolak kerana tidak sanggup berjauhan..aku juga berat hati untuk melepaskannya biarlah dia membesar di depan mata..
belajar tanpa mengikuti mana-mana pusat tuisyen,seorang hafiz juga, dipantau oleh aku dan suami.
berjaya menghafaz surah Yassin dalam masa 2 minggu pernah menerima anugerah hafazan di masjid berhampiran..sehingga kini masih menghafaz al-Quran.Taat pada perintah Allah di senangi guru dan rakan-rakan..
Hari ini dengan berkat usaha dan doa mendapat 8A dalam PMR..Tajuk diatas memotivasikan aku dan anak, kerana latar belakang bukan penghalang kepada kejayaan.

terharu seorang ayah

22 comments:

  1. tahniah!! moga terus maju yer.. tahniah utk akak juga

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...Azhan dapt 8A, tahniah abgli ucapkan. Tahniah angahyan&jamal . tumpang gembira dgn perkhabaran ni..

    ReplyDelete
  3. Tahniah azhan... semoga kejayaan ni terus mamacu kejayaan di masa depan.. insya Allah kejayaan pasti ada kepada semua yang sanggup berusaha..

    ReplyDelete
  4. tahniah ye Azhan,semoga berjaya dan terus berjaya :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah Kak Nor and anak!.
    Sedapnya rempeyek!!!.

    ReplyDelete
  6. Tahniah Azhan, dan ibu bapanya.
    Akhirnya Impian menjadi sebuah kenyataan

    ReplyDelete
  7. tahniah buat akak sekeluarga , semoga anak akak terus cemerlang hendak-Nya...

    ReplyDelete
  8. wah...8A~ kawan saya pun 8A~ tahniah! mesti makcik bangga kan... :D (Y)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..

    Tahniah buat Azhan, tahniah juga kepada Nor dan suami..pendorong kepada kejayaan seorang anak.

    ReplyDelete
  10. tahniah untuk azhan !!
    betul tu kak, siapa-siapa pon boleh berjaya. :)

    ReplyDelete
  11. Tahniah buat anakanda Azhan dari auntie. Hilang rasa penat lelah mama dan ayah bila ini yg Azhan berikan.

    Terharu kakak tau Nor..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah
    tahniah!!! sy tumpang gembire
    terharu sy membace entri ini

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah ..tahniah azhan..tumpang gembira jugak knor..:)

    ReplyDelete
  14. tahniah utk azhan.. :) semoga trus bjaya :)

    ReplyDelete
  15. wah tahniah yer buat ibu bapa nyer juga yg banyk mendorong kan.. ALONG pun alhamdullillah walau x cemerlang anak knor ni !

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah akak dapat anak yang pandai dan taat..tahniah buat anak akak dan akak sekeluarga..semoga terus kekal cemerlang.

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah...! tahniah tahniah tahniah! :)

    ReplyDelete
  18. Tahniah knor.....anak anak knor mmg pandai pandai...bagi le amalannya knor...

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)