Pages

Tuesday, June 25, 2013

Al-kisah dua tiga minggu lepas...


Puasa is loading...kata iman...

tempoh hari masa ziarah adibah...bawa le untuk dia tiramisu...cukup  kongsi dengan kawan sebilik..

ada juga saya masakan ayam pandan,sambal udang,dan masam manis  siakap...tapi rezeki semua ni bukan untuk adibah sebaliknya rezeki untuk kawan-kawan sebilik.berniat pun nak bagi makan untuk semua,..masa saya melawat,adibah demam,sebab keracunan makanan..cirit-birit,dan muntah .dia cuma menjamah sedikit yang selebih untuk sahabat..

alhamdulillah,saya datang memang ada hikmahnya..jom ke klinik...harap dia memang tak pergi le jawabnya..nak makan ubat kena paksa dan selalu di peringatkan...bukan adibah seorang yang sakit..boleh kata ramai jugalah...kesian.esoknya adibah gagahkan juga ke kelas..sayang katanya dan tak nak ponteng..memang compom kantin tu penyebabnya...dua tiga hari jugalah tutup..


dengan sebiji kek velvet..lama tak makan padahal baru dua minggu duduk di "gopenghagen" tu...sebenarnya dia nak jamu untuk kawan-kawan sebilik..















contoh cupcake untuk pelangan..yang nak berumahtangga...














Tempahan pelangan...
















yang ini untuk tuan rumah...lepas ni tak ada menggecake lagi..

puasa is loading...

11 comments:

  1. sedap & betapa istimewanyer semua tu knor !

    ReplyDelete
  2. kak tak amik tempah biskut raya ke

    ReplyDelete
  3. yg putih tu kek keju ke kak? or kek salju d danau rindu? ;-)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum K.Nor
    makanan di Matrik itu seharusnya disiasat, bagaimanana boleh keracunan ya K.Nor. Mcm kes di AlAzhar beberapa minggu yg lepas.

    Nampak kayu manis dah jadi header ni, mesti dah mula nak bersilat kat dapur ni

    Akhir2 ini saya byk kerja, jadi tak sempat nak mengomen di blog kwn2.

    ReplyDelete
  5. Semoga akak dan keluarga sentiasa murah rezeki,amin..

    ReplyDelete
  6. Selalu bergoda ngan kek2 knor..nanti balik m'sia nak carilah bakery nie..:)

    ReplyDelete
  7. Fazleyatul Aini-biskut raya akak tak buat...lya

    ReplyDelete
  8. Khai♥Rin : anies-dua2 pun boleh anies

    ReplyDelete
  9. Kakak nak yg utk keluarga tu sungguh menggoda..

    Harap adibah lebih berhati-hati bila makan di kantinnya..

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)