Pages

Wednesday, December 19, 2012

Bersepah.....


 tepi dinding,bawah katil tepi katil, rak buku,dan dalam almari buku, bersepah pun ada...cantik betul dinding saya..tu

tepi tv pun jadi..buku-buku saya dan suami tak muat letak aje mana-mana..

di lantai pun boleh..nak buang sayang pula katanya...

Pilih buku nak bagi anak saudara pula..kaki siapa pula tu..cantiknya lah sangat...

recyle

stok baru...pilih iman...



16 comments:

  1. byknya buku....
    dah kemas ada lak buku baru yer.. hihi

    ReplyDelete
  2. salam kak nor..banyak buku maknanya banyak la ilmu yg ada..ni mesti tgh melupuskan mana yg tak perlu nih..

    ReplyDelete
  3. As salam kak..kak apa kata kak buat library kecil..?sebab sayang la buku2 tu...kot2 boleh buat rujukan..hehe..sebab kat rumah lynn pun sama..lyn buat sudut library kecik je tapi pack dengan buku2 zaman u sampailah zaman sekarang..

    ReplyDelete
  4. banyaknya koleksi buku kat rumah akak...

    ReplyDelete
  5. ni mesti ulat buku ni, cer buat satu rak khas utk buku2 tu..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah
    Satu keluarga contoh yang mencintai
    buku

    Teruskan, kerana membaca itu jambatan ilmu

    ReplyDelete
  7. banyak nya la buku. rajin betul membaca ni.hehehe

    ReplyDelete
  8. lame tak jenguk sini. tgk blog pakai baju baru dah. :)

    ReplyDelete
  9. singgah jumaat kak nor....ilmu pun mesti bersepah kan....

    ReplyDelete
  10. wah....bersusun ha buku yer :)

    ReplyDelete
  11. buku2 lama & nota2 lama sayang nak buang byk nostalgianya....

    ReplyDelete
  12. Banyaknya koleksi buku anak2 Knor

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)