Pages

Monday, May 30, 2016

BIRU MATA HITAMKU


Balik jenjalan hari tu knor beli doyan...nanti bulan posa tak dapek den nak nolong takut tak tertunai semua permintaan...nak kata musim idak juga..doyan siam belambaklah, doyan cocok botox tu,..doyan ludah2 pun minta simpang le..aden gemor beli doyan yg baru jatuh,yg udah kopek2 tu pun tak mo...tangan dia garuk2,tak cuci..ada kobon sodap le ye dakk..




Makan sikit buat kuih sikit(durian crepe )...sumbat doyan banyak2 baru melampau namanya...

Bila ada benda baru semangat memasak pun apa lagi....moh le memuding bulan posa nanti rerajinlah memuding...tak pyh beli kat pasar mlm....buek sendiri yo...



Otak kena dijana selalu ..buek yo ,makannya idak...anak suka,kita pun suka...

17 comments:

  1. Lamo tak makan durian crepe tu KM..
    Sodap lak tengok..
    Tambahan isinya menimbun tu..

    Wah penuh kasing sayang puding tu KM..

    ReplyDelete
  2. Cantiknya puding tu, kalo saya bantai tuang dlm loyang je, tak kretip lansung bab2 masak ni, jelez dgn org pandai cam knor nih.

    ReplyDelete
  3. Cantiknya puding tu, kalo saya bantai tuang dlm loyang je, tak kretip lansung bab2 masak ni, jelez dgn org pandai cam knor nih.

    ReplyDelete
  4. Bolehlah kalau tangan dan minda bergerak serentak membina makan sedap-sedap tak payah beli. Kalau kakak memang sah-sah bulan ramadhanlah asyik melangkah ke bazar. Bila lagi nak cuti masak. Sahur tu pun kalau ada bazar juga agaknya beli juga kakak ni:)

    ReplyDelete
  5. Huyoooooo sedap nya! teringin nk pekena durian ni.. Huhuhu tak dpt2 lg skrg. durian crepe! ohmaaaii sedap2, lg lg bila isi durian byk =D

    ReplyDelete
  6. pandainya knor buat kuih muih guno doyan..sy ni kalau mahal2 gini, sebiji tuh sayang nk kongsi..huhuhu..sib baik anak2 & che asben tk suka..dptlah makan pulut doyan pulun2...

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum...mengoda puding cekelat tu..

    ReplyDelete
  8. wuhuuuu puding tu nape menraik sgt......

    ReplyDelete
  9. Knor sedapnya nampak doyan tu kuning, tebal bukan main. Bape se kg Knor?

    Sekarang ni dah senyap demam viral doyan crepe ni kalau dulu bukan main lagi kan...

    ReplyDelete
  10. Knor sedapnya nampak doyan tu kuning, tebal bukan main. Bape se kg Knor?

    Sekarang ni dah senyap demam viral doyan crepe ni kalau dulu bukan main lagi kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekilo tk henggat berapalah dear tapi hari tu beli 2biji rm52 hgget..
      Dulu bkn main viral lgi..kan...skrg nan hadorr

      Delete
  11. Kretip nya knor, menarik dan nampak sedap tu, yang biru tu mesti sedap :) puaskan sebelum minggu depan :)

    ReplyDelete
  12. Loteh acik nolan air lio ni nor..sodap2 bona nampak e

    ReplyDelete
  13. lamanyaaaaaaaaaaaaaaa x mkn durian crepe akk!!!!!!!

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)