Pages

Wednesday, May 18, 2016

BERSAUNA SETIAP PAGI


Aku dah mula bersauna setiap pagi...nak bakar lelemak....Alhamdulillah musim hujan menyelamatkan sedikit keadaan. ..badan pun semakin kurus nampaknya....kuruslah sangat....

Untuk pengetahuan semua tempahan dah tutup awal bulan lalu  yg lambat tu lepas2 rayalah ye..boleh tempah 2 minggu selepas puas beraya....hokey.

Tengok pun tau ranggup n sedappp kannn...biar dia bergolek2  atas tilam....😂😂😂😂




26 comments:

  1. Tokeh balak pun kalah ni Nor hihi...
    Dah tak ada ruang sampai naik atas tilam ye:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah kak..lps ni mkin byk tak tau nk ltk mna plkkkk...

      Delete
  2. Hnya mampu tengok jer..nak oder tak nyempat2..terliur pun tempahan dh tutup..inshaallah kalo ade rezki next time yea..

    ReplyDelete
  3. wah wah...rezeki ni kak. (^__^) Alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezeki alhamdulillah tq syg

      Delete
    2. Alhamdulillah

      Satu produk kalau kita fokus boleh jadi sumber rezeki yg byk

      Tentu rempeyek Kak Nor semakin hari semakin ranggup

      Delete
    3. Alhamdulillah

      Satu produk kalau kita fokus boleh jadi sumber rezeki yg byk

      Tentu rempeyek Kak Nor semakin hari semakin ranggup

      Delete
    4. Betul tu cikgu..satu produk ckup dulu...kita mmpu bt ini nteruskn..ada cadangan produk lain...in shaa Allah lukis atas kasut dn design tshirt islamik..soon.

      Delete
  4. syok nye tengok Nor yg rajin
    klaau dekat confem order dah ni

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki, sekejap dah nak puasa bila tengok tempahan dah siap ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah belum siap lgi msih byk tmphn naik pening ni

      Delete
  6. wahh..nampak rangup sangat tu Kak..klu dekat nak jugak tempah..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah keranggupannya tu buat org tak berwnti order..hihi alhamdulillah

      Delete
  7. acik punya ada tak nor..nampak sedap dan rangup betul rempeyek nor ni

    ReplyDelete
  8. uisshh 2 mnggu lepas raya?? tu kira buat raya 6 masa syawal la plak...=)

    ReplyDelete
  9. Laris betul permintaannya. Murah rezeki akak.

    ReplyDelete
  10. laris betul sampai order pun dah tutup ya

    ReplyDelete
  11. wah! pasti banyak tempahan sebelom raya ni kan... rezeki...

    ReplyDelete
  12. Knor taulah awak tu tokey Rempeyek....hihi....
    Satu hari dapat buat berapa balang Knor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi
      Takdelah sampai sehari...pkul 10 am dh siap.knor start pkl 7 am.dlm 6 ke blg gitu kdg 10 blg...knor tak pernah bt ptg..macam mana pun pagi shaja...tapi bt hari2lh...ikut tmpahan byk mna,tapi nak dkt raya2 ni...setiap hari bt..hinggalh temphn diamabil..bt masa skrg tmphn dh tutup...

      Delete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)