Pages

Sunday, May 29, 2016

BAWA BAWA BEREHAT


Hari hari lap peluh kat dahi...tak boleh jadi ni kena luruskan kaki tangan semua..bawa2 tenang rehatkan diri,tarik napas panjang2...syukur masih hidup untuk sedut udara segar...
Dah tak lama jer lagi tinggal baki beberapa hari lagi kita nak sambut ramadhan..masing2 tak sabar. .tak sabar posa ke,tak sabar nak raya ni...apa2 jerlah..semoga kita berada di dlm rahmat Allah sentiasa...berkesempatan ni knor nak mohon ampun dan maaf buat teman2 alam maya kut ada yg berkecil hati,atau tersinggung dgn nukilan cinnamon.com..maaf segala kekilafan hamba...😭😭😭.
Berehat di suatu tempat bersama keluarga tercintalahhhh. ....





Berada kat mana pun rutin harian jgn ditinggal...udah biasa,sekejap jer nak jumpa anak2 ni,tak lama tu berpisah lagi sebentar....

12 comments:

  1. Yelah duit dah berkepuk tu kalau tak guna untuk keluarga makan angin nak buat apa Nor. Bercutilah...

    ReplyDelete
  2. Hehe blum berkepuk lagi kak tmphn msih byk tak siap pun lagi...πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

    ReplyDelete
  3. acik pun mohon maaf juga nor.
    acik yang tua ni tak sabar nak puasa nor..semoga acik sihat untuk menjalani ibadah puasa.
    anak2 dah tentu tak sabar nak raya kan nor

    ReplyDelete
  4. Sama sama Knor, moga dipermudahkan dalam bulan yang mulia, tak sabar semua haha.. happy dapat bercutikan Alhamdulillah rutin biasa tetap ada bagus tu.

    ReplyDelete
  5. Haha.. tauke besar mmg la akan sibuk Knor.. maknanya bisnes bagus tu.. seronok bercuti ya..

    ReplyDelete
  6. Wah ni apa kes dh amik cuti sbl raya nih, Oo...faham..nilah kesempatan bila semua ank2 berkumpulkan, Alhamdulillah, lagipun cuti sekolah dh mula, cuti2 Msia ye knor
    Selamat bercuti, yang diredhai.

    ReplyDelete
  7. Wah ni apa kes dh amik cuti sbl raya nih, Oo...faham..nilah kesempatan bila semua ank2 berkumpulkan, Alhamdulillah, lagipun cuti sekolah dh mula, cuti2 Msia ye knor
    Selamat bercuti, yang diredhai.

    ReplyDelete
  8. Maknya cuti ek hihi....bukan main lagi tu duk atas katil, mcm mamarazzi tau hihi....
    Kat mana tu Knor, diam diam duk hotel yeh, tak ajak orang.
    Sama sama le kita ye Knor, tersinggung, terasa harap maafkan ambe jugok!

    ReplyDelete
  9. Maknya cuti ek hihi....bukan main lagi tu duk atas katil, mcm mamarazzi tau hihi....
    Kat mana tu Knor, diam diam duk hotel yeh, tak ajak orang.
    Sama sama le kita ye Knor, tersinggung, terasa harap maafkan ambe jugok!

    ReplyDelete
  10. Oh awak teropong knor ye.....bijaklah..knor ABC jadi harus lepak atas katil sambil jadi mamarazzi...tqvm hainom slmat berpuasa

    ReplyDelete
  11. Oh awak teropong knor ye.....bijaklah..knor ABC jadi harus lepak atas katil sambil jadi mamarazzi...tqvm hainom slmat berpuasa

    ReplyDelete
  12. ole2 utk sy ada kn kak? hahahaha

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)