Pages

Wednesday, August 26, 2015

TENTANG LELAKI


Assalamualaikum semua.
perkongsian yang sangat menyentuh hati.....



12 comments:

  1. Betapa tingginya tanggungjawab lelaki
    Jadi kita yg perempuan ni kenalah jaga diri demi lelaki yg kita sayangi.

    ReplyDelete
  2. Betul..lelaki ni anugerah allah pada wanita. Setiap detik kita dijaga oleh insan bernama lelaki dari lahir smpai akhir hayat kita..

    ReplyDelete
  3. setiap org ada tggujwb masing2.. org perempuan selalu rasa dia yg plg kuat kerja, plg bnyak berkorban. betul ke dia sorg je buat kerja.. kalau betul n dia ikhlas..insyallah pahala tu..tp kalau ngungkit sia2 je..

    ReplyDelete
  4. Kena jadi suami solah. Baru di sukai Allah SWT dan juga Ahli keluarga.

    ReplyDelete
  5. suami ku syurga ku..insyallah...amin :-))

    ReplyDelete
  6. yang pertama memang benar sangat tentang ayah :) singgah petang ke sini ..

    ReplyDelete
  7. betullah tu.. singgah sini

    Tak nak letih sewaktu travel

    ReplyDelete
  8. Betul3... gadis2 jgn sampai tersalah pilih imam utk dirinya.

    ReplyDelete
  9. Bagi yang dah bersuami. Jagalah sebaiknya. Bagi yang belum, carilah sebaiknya.

    ReplyDelete
  10. Besar tanggungjawab seorang lelaki...

    ReplyDelete
  11. Moga Allah jodohkan lelaki yg beriman buat anak cucu kita kan Knor

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)