Pages

Monday, November 26, 2012

Macam-macam minta



hai macam-macam adibah minta,nak makan durianlah nak makan pavlovalah,nak makan maggilah,nak minum air berkarbonatlah,nak makan sambal belacanlah,nak tidur puas-puaslah,nak tengok tv suka hati dialah, nak baca novel,nak berchatting macam orang mengidam pula..

maklum saja bertungkus lumus sebelum ni menelaah,sampai tak keluar bilik,tak keluar rumah,keluar rumah hanya untuk kesekolah aje..nak makan di luar pun tak nak ikut,pergi jalan-jalan rumah saudara pun tak nak ikut.masa itu emas katanya...rugi..rugi inilah yang menentukan masa depan katanya,"

hari ni paper biologi subjek yang dia sangat minat..juga tamat pada hari ini.semoga dia beroleh kejayaan dalam semua mata pelajaran yang di ambil.


p/s sebelum ni semua yang dia teringin tu di larang makan..jemput dia nanti nak singgah beli durian..makan puas-puas ye adibah..

12 comments:

  1. adibah dh abis exam ke skrg ni?paper apa ye kali ni?

    ReplyDelete
  2. Alhamduillah... perjuangan anakanda Adibah dah berlalu. Sementara ini bolehlah buat mana yg tertangguh dan tak dapat dilakukan. Lega tapi mesti berdebar menanti keputusan..

    Insya-Allah berjaya.

    ReplyDelete
  3. minat biologi eh, insyallah dah besar jadi doktor nih...:)

    ReplyDelete
  4. Kakzakie-tq kak zakie..banyak bagi sokongan...dan tunjuk ajar:)


    ReplyDelete
  5. Papa Mifz-ha ah nampaknya mcm tulah..insyaAllah..aminn

    ReplyDelete
  6. As salam KakNor,

    Insya'ALLAH semoga segala penat lelah Adibah pay-off soon! Macam anak saudara saya, dia tidor bangun lewat tiap hari lepas abis exam... penat agaknye study! Bagi chance ler...hehehe :))

    ReplyDelete
  7. adibah ambik SPM ke kak? semoga berjaya dgn cemerlang, Insyallah..

    ReplyDelete
  8. ani dulu pon gnie gak..kalo leh semua nak wat..dah bebas sikit kan..huu

    ReplyDelete
  9. Moga Adibah memperoleh keputusan cemerlang dalam SPM.. Lepas ni makan puas2 ye..

    Salam perkenalan Knor..

    ReplyDelete
  10. kak, nak pavlovaaaaaaa. hehe.

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)