Pages

Sunday, November 25, 2012

Go..go..go.. Azhan




p/s ..dapat tahu hanya melalui online...30.11 baru ambil slip keputusan di sekolah,hmmmm anak orang lain hebat lagi agaknya...tahun hadapan PMR ..go..go...go azhan.

20 comments:

  1. TAHNIAH Azhan.. seronok je tgk keputusan mcm ni kan kak.. Tahniah pada akak juga sbb berjaya mendidik Azhan berjaya dalam pelajaran.

    ReplyDelete
  2. Insya-allah auntie tahu Azhan boleh lebih dari itu. Satu tingkatan masih top-10 kira terbaik.

    Sekolah anak kakak kalau anugerah cemerlang top-10 semua dapat hadiah.

    ReplyDelete
  3. tahniah. boleh tingkatkan usaha. ceh komen mcm cikgu sekolah plak. hehe

    ReplyDelete
  4. wahhh! math A! tahniah utk Azhan!
    kalah saya~~~ ><

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah tahniah.. seronok tengok.. eh cikgu dia anak mamat khalid yer.. hehehe

    ReplyDelete
  6. azhan byk sgt lalainya..katanya susahlah mama kali ni..cukup mkn saja semuanya..

    ReplyDelete
  7. Kakzakie-sekolah azhan pun dapat anugerah top 10..dia antaranya..

    ReplyDelete
  8. TAHNIAH,
    Pengalaman saya 17 mgajar di SKLH MENENGAH, pelajar spt AZHAN ni berpotensi besar dapat 8A dlm PMR sebenar. Budak lelaki kalau bijak, persaingan tidak sengit spt pelajar perempuan, jadi harapan utk ke sekolah terbaik adalah sgt cerah.

    ReplyDelete
  9. cantik je keputusan azhan ni. tahun depan semua A lah tu. boleh punya. :)

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah.moga pasni lebih berjaya insya-ALLAH

    ReplyDelete
  11. alhmdlh.usaha utk cemerlang lg.:)

    ReplyDelete
  12. Setuju dgn Cikgu Mat Som... Insya'ALLAH straight A nnt ni :))

    ReplyDelete
  13. kira ok dah tu kak..A & B jer yg ada..PMR tahun depan Insyallah semua A..

    ReplyDelete
  14. Tahniah Azhan! Moga Azhan terus maju.. Dia berpotensi untuk dapat keputusan yang lebih baik lagi..

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)