Pages

Sunday, June 5, 2016

Sayuq kampung

Pilih le nak masak apa petang nanti....
Lauk kampung memang best...uollls.



Sunah paling senang mulakan berbuka dgn kurma...

11 comments:

  1. saya suka p pasa tani sebab byk sayur kampung

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa Nor
    sayoq kampong memang terbaik
    kaknoor pun suka sayoq kampong

    ReplyDelete
  3. Penah nak beli pucuk cemperai, seikat kecik je rm2, kalo masak tinggalla sejemput bila kecut..ermm, tak jadi beli, mahai.

    ReplyDelete
  4. Penah nak beli pucuk cemperai, seikat kecik je rm2, kalo masak tinggalla sejemput bila kecut..ermm, tak jadi beli, mahai.

    ReplyDelete
  5. Bukan senang nak dpt ni Nor
    Kena ada tempat-tempat tertentu

    ReplyDelete
  6. Salam Ramadhan Kak...
    seronok nya tengok sayur2 kampung tu...semua sy suka :)

    ReplyDelete
  7. Fuh rambang mata kak! sayur kampung mmg terbaik.. =)
    Salam ramadhan kak..

    ReplyDelete
  8. Weyh....awat la ni cakap Penang dah ni? Sawan ka? haha....
    Mmg sedap Knor sayuq kampung ni, tambah klagi kalau org tolong masakkan hihi

    ReplyDelete
  9. Betul tu sunnah berbuka dengan kurma,makan sikit, solat maghrib pi masjid amboi pandai cakap kan ..:)

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)