Pages

Sunday, June 19, 2016

DAH BESAQ ANAK RUPANYA



Patutlah tahun ni tak ada mood nak shopping baju raya rupanya banyak buat persiapan budak bawah ni...kalut sungguh heihhh... shopping barang2 azhan sambil tu depa dok pasang lagu lagu raya..seronok sgguh tengok depa beli baju graya..ni sampai la dok kalut buat tempahan..

Semalam dah selesai pun daftar budak bawah ni..asasi setaun kat MMU Cyberjaya.

Seminggu sesi suai kenai pahtu sambut graya...


Dah besaq anak ayah noh..masa kecik,remaja azhan sebiji muka ayah..kalau adik nak tengok muka tua esok lagu mana..tengoklah ayah lagu tulah...😅..ayah proud of you tau dikkk...ayah saja tak habak..


Dah besaq anak mak ni,lepaih ni tak daklah orang nak tulung lipat kain,kemaih tilam bantai semua..baring2 kat riba lepaih solat..belajaq elok2 noh..orang taja jangan buat main..
Nilah kwn azhan ingat lagi tak shahriz..dari sekolah men biasa hingga masuk sek asrama (saser )masih bersama hingga masuk U pun tetap sama lagi dibawah tajaan yg sama juga...main futsal sama2,pergi mana2 sama2..kami mak pak pun dah kenai sgt dah..boleh sembang mcm2..

Semoga azhan dan shah berjaya dunia akhirat Amin.

30 comments:

  1. Alhamdulillah..
    Semoga terus cemerlang azhan dan shahriz..

    Anak babak nooooo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq
      Alhamdulillah
      Ye anak bapak..😄😄

      Delete
  2. Dah sama tinggi dgn abah pun:)
    Lepas ni mak kemaslah rumah sendiri ye Nor (masa mengemas jgn pulak meleleh airmata).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah kak azhn dh nk potong ketinggian..

      Ha tulh ...

      Ayaq mta tk leleh...

      Delete
    2. Ha ah kak azhn dh nk potong ketinggian..

      Ha tulh ...

      Ayaq mta tk leleh...

      Delete
  3. Tahniah azhan dpt tajaan alhamdulillah..
    takper mak kan ade sorang anak bujang lagi leh tulun lipat kain..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maceh ummu aidan
      Yg sorang lgi kecik sgt...sepah bolehlh..😄😄

      Delete
  4. all the best azhan. besar dah anak kak nor

    ReplyDelete
  5. Azhangudluck new life !
    Btw ema kacau you jap ! Ni ada tag awak tanpa sengaja , KAH KAH !
    http://www.vetovirago.com/2016/06/giveway-shawl-raya-by-aryana-couture.html

    ReplyDelete
  6. Kak Norihan, Tahniah Azhan dan ibu bapanya...dah lama tak menjengok blog kawan2....baru malam2 buta inilah dapat saya meluangkan masa.....maklumlah dlm membesarkan anak2 kita semua ini semakin dihambat masa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih cikgu..nak lgu mna bz dgn dunia perniagaan nak sara sapa,sara anak2 le...tak gitu cikgu..?

      Delete
  7. Aikk aritu bkn kata takmau shopping baju ghaya kaa? Sori ha jgn mara, nnt pahala kurang..hihi

    Anak soleh sunngguh si Azhan ni, tengoktu pya sayang kt dia, mak dia dok panggil adik, adik lagi,walaupun dah ada Muhammad tu.
    Moga Azhan dan Shah suksess dlm menuntut ilmu yea, Alhamdulillah dpt tajaan lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shopping bju azhan ja..bju graya belum lgi ni lgu mna paki bju yg dok ada tulah..msih elok..

      Nabi pesan baju baru,bkn beli baru..asal jgn koyak rabak dh le..hihi

      Betui tak sis azimah...?

      Delete
  8. Aikk aritu bkn kata takmau shopping baju ghaya kaa? Sori ha jgn mara, nnt pahala kurang..hihi

    Anak soleh sunngguh si Azhan ni, tengoktu pya sayang kt dia, mak dia dok panggil adik, adik lagi,walaupun dah ada Muhammad tu.
    Moga Azhan dan Shah suksess dlm menuntut ilmu yea, Alhamdulillah dpt tajaan lagi.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..tahniah buat azhan dan shah...best friend hingga ke U ya.. seronoknya... study rajin2 adik :)

    ReplyDelete
  10. tahniah dari kaknoor utk anak Nor ya bukn senang nak dpt tajaan kan
    mesti dapat result cemerlang baru lah penaja sanggup
    tulah anak2 dah besaq panjang kita pun dah semakin berusia...

    ReplyDelete
  11. Pejam cilik pejam cilik je kan. Semoga dimudahkan semuanya. :D

    ReplyDelete
  12. Ok mak dah saved! Lepaih ni kalau jumpa Knor kat mana mana, insyaallah boleh cam!hihi....
    Tahniah Knor, tahniah Azhan....Jangankan mak pak je bangga, ni ha mak jiran ni pun tumpang bangga jugak weyh...

    Knor lepaih ni mesti kain bertimbun tak berlipat ek hihi...

    ReplyDelete
  13. Ok mak dah saved! Lepaih ni kalau jumpa Knor kat mana mana, insyaallah boleh cam!hihi....
    Tahniah Knor, tahniah Azhan....Jangankan mak pak je bangga, ni ha mak jiran ni pun tumpang bangga jugak weyh...

    Knor lepaih ni mesti kain bertimbun tak berlipat ek hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orait boleh bahhh..
      Tq darling anak awak pun bijak juga..
      Bertimbun skjpp lps tu turn adibah plk,sbb lps raya dia cuti pnjang..skrg tbh sibuk dgn final exam. .

      Delete
  14. dah besar anak knor...tahniah untuk Azhan dan Shah...moga teruskan kecemerlangan dan jadi kebanggaan pada mak ayah...

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah... Tahniah.
    All the best Azhan. =)

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)