Pages

Monday, February 18, 2013

Yang mana satu "PuuTTT" anda..

Assalamualaikum.

mood MEREPEK HARI INI...

orang bagimanakah kita..:)

Orang bijak :
Orang yang tahu bila harus kentut dan bila tidak boleh kentut

Orang sopan dan jujur :
Orang yang kalau kentut selalu bercakap :
"Maaf saya mahu kentut dulu"

Orang terlalu bersih:
Orang yang kalau kentut seluar dilepas dulu

Orang pelik :
Orang yang kalau kentut tidak pernah diketahui oleh orang lain

Orang sosial :
Orang yang selalu kipas-kipas setiap selesai kentut

Orang sombong :
Orang yang suka mencium kentutnya sendiri.(kentut yg bau pandan kut)

Orang banyak akal :
Orang yang kalau kentut sambil berteriak,
agar tak terdengar kentutnya

Orang bodoh :
Orang yang tidak dapat membezakan mana kentut sendiri dan mana kentut orang lain

Orang tidak jujur :
Orang yang selepas kentut terus meludah

Orang berjimat :
Orang yang mengeluarkan kentutnya sesuai mengikut keperluan

Orang sadis :
Orang yang suka kentut di depan muka orang lain

Orang yang suka tabur fitnah :
Orang yang kalau kentut langsung menuduh orang lain

Orang sial :
Sudah bau kentut masih menuduh orang lain

Orang gelojoh :
Orang yang suka mencium kentut orang lain

Orang boros :
Orang yang kalau kentut dikeluarkan
sekaligus sampai terikut hampas-hampasnya(najislah)





7 comments:

  1. maunya sich ingin yang nomor satu,.

    ReplyDelete
  2. pcl berjimat orangnya dalam bab tuuut nih..hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe...semuanya takder dlm senarai tuh..kentut tahan2lah..takpun diam2....hehe

    ReplyDelete
  4. Hihii.... walau apapun kentut adalah nikmat Allah buat semua manusia. Bayangkan kalau nikmat ini ditarik - kembung tak selesa. Tapi kenalah ada cara kan Nor:)

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)