Pages

Tuesday, February 19, 2013

"Kenapa doa macam tu""

Awal tahun yang sangat padat dengan tempahan...suka dan penat.tapi bila sesuatu perkara yang menjadi minat ianya tak jadi masaalah.Semalam muhammad ikut si ayah ke masjid,sebelum itu saya berpesan pada muhammad "jangan lupa doakan mama ye' dia jawab "ok mama" muhammad doakan supaya orang tak tempah rempeyek dan kek mama"spontan aje dia cakap.saya tanya "kenapa doa macam tu" dia tak jawab tapi senyum aje..mama sangat faham...tapi bila saya dapat duit masuk dalam dompet dia..pandai pula dia kata "duit muhammad dah banyak..sebenarnya dia tak suka tengok saya ni selalu sibuk di dapur.Sebelum keluar rumah muhammad pun cakap"Ok nanti muhammad doakan  bisnes mama maju."

Sangat bersyukur.





p/s kaki berpijak di tanah namun cita-cita tinggi di angkasa



9 comments:

  1. comel je muhammad :)
    time raya mesti akk lagi bz kan :) semoga rezeki utk akk sekeluarga melimpah ruah .amin :)

    ReplyDelete
  2. mcm best je tengok kek2 akak. insyaAllah one day nak tempah jgk kek ngan akak.

    ReplyDelete
  3. semoga bertambah rezeki lebih lagi

    ReplyDelete
  4. walaupun penat..... tapi seronokkan, teruskan lah berbisnes sampai jadi bisnes woman

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, rezeki, baru berjinak-jinak jugak dengan dunia ni.. mudahan diberkati..

    ReplyDelete
  6. sweetnya muhamad..dia mungkin tak suka tengok akak penat2 kot

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)