Pages

Tuesday, February 19, 2013

Surat dari kakak



 Antara isinya....

Assalamualaikum,
Hari ni kak last dlm class budaya kerja.mula-mula kumpulan kak bosan,lama-lama baru ok.akak rindu nak balik Gombak rindu mama dengan ayah rindu semua kat rumah.

Akak minta maaf kalau buat salah selama hari ini.kakak melawan cakap mama ayah.akak minta maaf sangat-sangat.akak sendiri nak jadi anak yang baik tapi susah nak ubah diri.Insya Allah,PLKN akan jadi satu perkara yang dapat ubah diri kakak

Kawan-kawan kak di sini baik.orang yang pentingkan agama.dari segi kawan semua tak ada masaalah.Jaga diri baik-baik.Assalamualaikum.


Aktiviti mengutip sampah di pantai teluk cempedak.


Hopefully, This One More Month Can Give Me The Precious And Wonderful Memory Ever ♥ Adibah

p/s dah jadi dayang senandung

14 comments:

  1. Alhamdulillah ..kurang2 kem camtuh blh jgk beri kesedaran pd mrk kan kan...yg dayang senandung tuh ..kesian...

    ReplyDelete
  2. Anakanda Adibah pandai sesuaikan diri tak perlu takut Nor. Didikan dari rumah dah diberikan dia tahu menilai.

    Dayang senandung biasalah tapi tetap ayu dan manis.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah lega hati bila anak2 xde masalah,.. doakan sajalah ye.. sebak KA baca surat ini sebenarnyer!

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, semoga jd anak yg solehah..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah....kadang2 pengalaman menjadi satu pengajaran buat diri...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...pengalaman yg akan mengajar dia erti hidup

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah... semua tu pengalaman hidup.. moga menjadi anak yang solehah...

    ReplyDelete
  8. Berjauhan tu mengajar erti rindu.... barulah terasa mahalnya bila ada bersama family...

    ReplyDelete
  9. hainom OKje-sangat setuju..:)

    ReplyDelete
  10. Kakzakie -alhamdulillah kak..macam tulah suami bg tahu dgn nor

    ReplyDelete
  11. alamak...cedihnyaa...uhuk,uukk.tapi sbnarnya kalu betul2 diorg guna masa tu mmg akan berikan kebaikan..insyaallah

    ReplyDelete
  12. Sayang juga sebab tak semua anak-anak layak ke PLKN kan

    ReplyDelete
  13. Empayar Utama-bermula thn depan wajib pergi selama nak 6 bulan..lama tu..singapura dah lama buat..

    byk kebaikannya..

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)