Pages

Sunday, November 13, 2016

CINTA HATI SURI KNOR

Assalamualaikum

Ada lagi ke kawan2 yg ingat knor ni...
Ke knor jer yg perasan ...
Nak mula dri mana pun tak tau dah ni..
Knor masih macam biasa suri rumah yg tak berapa sibuk mana pun...masih sempat tidur siang..hahahh

Masih menerima tempahan rempeyek yg sgt banyak alhamdulillah. Jual shawl semua tu..itu pengenalan utk bisnes anakanda adibah...dia suka biarlah dia kan..mak dia ni bagi sokongan aje...

Yg nyatanya knor masih syg blog ni....hihi....tq kawan2 sebab masih sudi dtg sini...



Moga mampu bersyukur dan tak mengeluh dengan apa yang ada...nti knor menyusul ye kawan2 suri hati knor...๐Ÿ˜™๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜š

13 comments:

  1. Wah dah ada branding REMPEYEK KAK NOR ye..
    Tahniah knor..
    Semoga terus suksess dengan perniagaan rempeyek knor tu..
    Sehari ke sehari nak mengoder..
    Tapi tak kesempatan jugak..
    Sekarang nak oder lah..

    KNOR .. REMPEYEK 2 BALANG...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tq yati
      Mggu lps rempeyek knor ada jual di kem tentera sg buluh..ada exspo mknanan kat situ..lupa lak nak info..

      Delete
    2. KM rempeyek saya dah ada ke..
      Boleh tak kita jumpa kat komps PKNS shah alam..
      Nak sebelum sabtu ni KM..

      Delete
  2. Wahhhhh......muncul muncul terus jadi suri hati Mr Proton ye hahaha...
    Ingatlah, mana tak ingatnya. Habis tu kalau gi rumah dia asyik hidang entri lama je.....Maklumlah org bizikan hihi....

    Teringin pulak nak makan rempeyek. Nak yg rempeyek ikan bilis tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suri hati tu uolls la...yg proton tu compom le..disisi sllu hahah

      Delete
  3. Yang tak tahan tu, rempeyek siap humban atas pokok bunga bunga tu, nak photoshoot punya pasal haha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak humban,dia main sembunyik2. .tgok sapa yg terkena..

      Delete
  4. Tulah, pandai lak bekas peyek tu posing maut kt pokok bunga tu, haha.

    ReplyDelete
  5. siap dah rebranding kerepek kak noor. jual katne kak?

    ReplyDelete
  6. ingat lagi la knor walaupun noe sekarang jarang ber bw...

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)