Pages

Wednesday, August 24, 2016

DAPATKAN SHAWL,JUBAH DAN BLOUSE


Assalamualaikum
Sahabat soleh solehah..
Lama tak muncul. .kan
Dah bersawang dah rumah knor ni...meh knor nak lap lap apa yg patut.
Untuk pengetahuan semua knor dah mula berjinak2 dgn bisnes baru..barulah sangat...πŸ˜…πŸ˜…meh cik adik,cik akak semua untuk dapatkan segala jenis pakaian dari atas kepala hingga hujung kaki...Kalau anda berminat untuk mendapatkan shawl, blouse dan jubah keluaran qaseh_zamri_collection terkini, tunggu...
Cantik dan patuh syariat.

Akan diupdate nanti...tunggu..
Bawah ni baru intro jer..shawl yg digayakan oleh modellllahhh sgt...


14 comments:

  1. knor kita dah order peyek 4 botol dengan agen melaka tu hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah lya anies ada ckp..selain dri blg kecik,blg besar ada juga lya..

      Delete
  2. Cantik jubahnya. Semoga dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  3. Wahhhhh....semakin maju nampaknya perniagaan.Sekarang nampaknya tak boleh dah panggil Tokey Rempeyek, kwna panggil Tokey Serbanika haha....Tahniah ye Knor...

    ReplyDelete
  4. Wahhhhh....semakin maju nampaknya perniagaan.Sekarang nampaknya tak boleh dah panggil Tokey Rempeyek, kwna panggil Tokey Serbanika haha....Tahniah ye Knor...

    ReplyDelete
  5. Tumpang seronok, selamat maju jaya.

    ReplyDelete
  6. Tumpang seronok, selamat maju jaya.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..
    Semakin berkembang bisnes KM ye..

    Nak tanya rempeyek utk raya haji boleh oder lagi ke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbnrnya dh tutup tpi klu yati nk order boleh kut..tak bnyk knn yati..maaf knor blum smpt nk jln2 lgi ni...tq semua yg dtg sini...dik nom kt atas tu kt ustazah juga..tq sgt2

      Delete
    2. Sbnrnya dh tutup tpi klu yati nk order boleh kut..tak bnyk knn yati..maaf knor blum smpt nk jln2 lgi ni...tq semua yg dtg sini...dik nom kt atas tu kt ustazah juga..tq sgt2

      Delete
  8. Alhamdulillah, semoga bisnes KM lebih maju jaya...aamiin..

    ReplyDelete
  9. Selangkah lagi ke depan yg membanggakan
    Doa kakak mengiringi setiap perjalanan semoga terus berjaya Nor.

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)