Pages

Monday, November 16, 2015

SELIT MENYELIT


Bismillah Ar Rahman Ar Rahim

Menemankan anak-anak Iman soffea dan Muhammad merangkul anugerah kecemerlangan, harus gembira dgn kejayaan mereka..kan..tak gitu mak2 bapak2 sekalian....sekaligus nak jadi penonton mak2 yg anak2nya nak ambil result UPSR juga..
mesti ada yg sedih, gembira, melompat girang..



p/s la masih ada kat rumah ..belum gerak ke sekolah lagi..kes malas nak dengar ucapan2 VVIP..
jangan ikut perangai gini ye...pangkat2 mak2 ni bz memanjang....

26 comments:

  1. Replies
    1. In shaa Allah
      Amin
      Kejayaan anak2 ats usaha diorg..kita doakn yg baik2 saje.
      Tq PMDR

      Delete
  2. raikan kejayaan anak2 Noor mesti result hebat ni INSYA ALLAH kan
    kaknoor pun kalau ucapan panjang berjela mmg malas tambah ngantuksss je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Noor.
      Knor tk dpt nk jln2 ke blog noor sbb tk bleh nk masuk lgsung..
      Nk drop komen tk dapek2..
      Selalu terjah,tpi tk lps2..knapa ya gitu...

      Delete
  3. kadang rs kita yang 'terover' bila berkaitan ngan pencapaian anak2 nie..perasaannya ngalah kan anak2.....huhuhuh..
    syabaslah iman ngan muhammad..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tqvm ummu

      Teruja sesajer mak2 ni
      Ayah2 rilex jer...dlm hati bleh kena stroke..Hihi

      Delete
  4. Alhamdulillah..tumpang gembira dngn pencapaian anak2 kan kak... kita yg Ibu2 ni kadang excited lebih...hihi.. suka.. moga terus dipermudahkan urusan mrk menuntut ilmu...

    ReplyDelete
  5. Salam singgah hari ni bila masa sikit ni. ibu bapa mana yg tak bangga bila anak2 berjaya kan. Tahniah buat anak2 knor yer , tumpang bangga !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah KA dah kembali..suka naw kita ni..
      Tq KA

      Delete
  6. Mak2 yg selalu berdebar2 dengan keputusan anak2 ni KM..
    Ni tentuk kakzakie dan Hainom Okjer..
    Dah dapat keputusan anak2 mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye lah..
      Tak sabar nak tau ni...
      Mesti terbaikkkk

      Delete
  7. Begitu juga anak saudara bunda ada sorang yang akan mengambil keputusan UPSR...

    ReplyDelete
  8. hari ni ramai blogger mak2 kongsi kejayaan anak2 dalam upsr..walaupun sibuk menulis blog ,anak2 tetap berjaya dalam pelajaran..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul2 tu....yg tulis blog2 ni...mak2 semua tu up to date...IQ bagus2..hehe.

      Delete
  9. moga anak akak berjaya dengan cemerlang..amin..

    berdebar rasanya nak tahu keputusan upsr

    ReplyDelete
  10. Assalam knor, mesti cemerlang mcm abangnya juga ni, Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  11. Musim sekolah buat anugerah cemerlang sekarang kan Nor.
    Iman dan Muhammad mana boleh tertinggal. Kalau kakak dan abang boleh adik mesti boleh juga kan. Tahniah dari auntie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak,
      Hujung2 thun kegembiraan anak2
      Mak2 juga..hihi

      Tahniah utk adik anakanda2 kzakie..love so much.
      Tq..

      Delete
  12. Tahniah Knor..... nak tumpang sejuk perut mengandung ni hihi....
    Eh....kata dtg lambat...kenapa tempat VVIP kosong jer tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetamu belum sampai lgi.., gmbr seblum..knor cilok gmbar dlm page sekolah....haha..

      Delete
    2. Knor klu tgok acara gitu..malu nk ambik gambar..anak2 ambik hadiah pun tk ambil..
      Lps acara tu baru tergedek2 nk suruh anak bergmbr..klu ambil pun dri kejauhan...bgi org lain jer..kita malu..

      Delete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)