Pages

Saturday, May 30, 2020

Dah Beralih Arah Ke Youtube Channel



Assalamualaikum
Sahabat maya..


Tenggelam timbul tenggelam timbul ..kejap ada,kejap takde...apa nak jadilahh kannn...
Selamat Hari Raya Maaf Zahir batin kawan2..

Sebenarnya knor ada jer tapi tak sempat nak menaip, Lps tu nak karang panjang tak sempat dah..tak mcm dulu2..udah tua ๐Ÿ˜…
Harap semua sehat dlm lindungan Allah SWT.
Maklumlah skrg ni dunia semakin tua dn Dasyhat mcm2 hal..perasan tu jgn cakaplah..takut ,cukup ke amal yg kita nak bawa nanti.. Allahuakbar ๐Ÿ˜”

Oklahh..
Nak bgitau lah yg berniaga bkn knor tau anak knor..sambal lah apa segala semua tu anak yg buat...dia kaki bisnes juga..
Dia kira buat iklan tak berbayorlah kat blog knor ni...

Ni nak bagitau knor aktif jer kat media sosial ni..apa lagi kongsi resepi MASAKAN..boleh visit my channel




Kalau tak keberatan Jomlah subscribe..ada lahh sikit belanja video masak..

Ok itu jerlah..jumpa lagi jika masa mengizinkan..

#kawan2maya #youtubechannel #knor #kongsiresepidichannelutube

4 comments:

  1. Wah, da ada youtube channel, jelez plak rAsanya, dah tengok dah masak apa tak jadi, hihi

    ReplyDelete
  2. Nanti free kami terjah youtube plak ye

    ReplyDelete
  3. SELAMAT HARI RAYA!!! Best entry ini :) done follow, follow me back.. thanks
    http://acuyuhan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. wah..dah advance knor.. dah subscribed cik tembikai :)

    ReplyDelete

Terima kasih banyak-banyak kesudian anda datang ke sini,saya amat menghargainya.

Labels

rezeki (8) sakit (5) hadiah (4) solat (4) ilmu (3) kek (3) muhasabah (3) segmen.. (3) .... (2) Malaikat (2) Neraka (2) aktiviti (2) hati.. (2) lelaki (2) makan (2) sumber dr buku 150 wasiat Rasulullah utk wanita (2) sumber.. (2) ............ (1) AKU... (1) Adab... (1) Alien (1) Azab (1) Azan (1) Begini (1) Celaru........ (1) Iblis . (1) Jangan-jangan (1) Kerana Allah. (1) MAMA (1) PROTON PREVE (1) SEGMEN (1) Speech (1) Tasbih.. (1) Yang terpuji.. (1) ajal (1) al-Quran (1) al-kisah (1) amal (1) anak (1) anakku (1) animation (1) approval.. (1) asal (1) aurat.. (1) bau (1) berkumpul dua thn sekali (1) berniaga. (1) berniaga.. (1) bila malam (1) binatang.. (1) bumi (1) bunga. (1) busuk.. (1) cahaya malam.. (1) cake (1) culture shock.. (1) cup cake (1) dakwah.. (1) dish (1) do (1) doktor (1) dosa (1) dr buku..-- (1) dunia sementara.. (1) dunia yg fana.. (1) exam..anak-anak. (1) familyku (1) fitnah dunia (1) gua (1) hasil.. (1) hati (1) hati... (1) hidup.. (1) human (1) ilmu. (1) indahnya (1) indahnya kampung (1) insaf (1) insaf. (1) islam (1) jangan jadi kelab rakan syaitan (1) jangan main2 ye.. (1) jawab soalan (1) jemari.. (1) juadah (1) kari murunggai (1) kenduri kampung (1) kerenah anak-anak (1) lagi2 sakit..nak buat macam mana..dah tu...? (1) lukisan suami (1) manusia.. (1) masa (1) masak utk mereka yg sakit (1) mata (1) matang.. (1) matematik (1) mati. (1) maut (1) mempelam (1) menangis takut kpd Allah SWT. (1) menu sIhat..?? (1) merepek (1) mertua (1) miskin (1) muhammad (1) mumia (1) nasi beriani (1) neraka. (1) nikmat..pada buah (1) non.muslim (1) pasti.. (1) pcl n family.. (1) penyakit hati.. (1) penyakit... (1) pergi tak kembali.. (1) perihal anakku (1) perjalanan kamu wahai anak2 masih jauh (1) perumpamaan (1) pilih lauk mentah (1) polka... (1) positif (1) resepi keli (1) resepi koci labu (1) resepi tako (1) resepi tiramisu azhan.. (1) rezeki.. (1) riya (1) roh.. (1) sabar ye... (1) saja-saja (1) saja-saja. (1) santai sabtu...ahad.. (1) sedekah (1) sedikit angin (1) sehat. (1) sejarah bola sepak (1) selalu minta pada Allah dpt khusuk dlm shalat.. (1) semua kerana Allah (1) senaman. (1) solat jumaat. (1) sumber dr buku.. (1) sunny (1) syurga. (1) tegas (1) tempahan.teman. (1) tetamu/abang (1) tidur siang hari (1) timbangan (1) tip (1) tiru.. (1) ulama (1) untung nasib.. (1) yang terpuji (1)